Nja, är du alldeles säker på att UK has asymmetriska strålkastare? För min -97'a är det samma artikelnummer för E02 och E17 (SE resp UK). Sverige har symmetriska strålkastare, t ex min B King.Obs, det finns UK och det finns non-UK lyktor. Vänster respektive högertrafik dvs asymmetrisk. Hojar från USA har symmetriska lyktor.
Tack kollar kanske upp det också , (skicket ser inte så bra ut på bilden) avvaktar svar från Karlstad förstEbay:
Har bokat denna från England för 1000SEK inkl frakt istället för 5000 från Karlstad Tack för support och info från Er allaTack kollar kanske upp det också , (skicket ser inte så bra ut på bilden) avvaktar svar från Karlstad först
Berätta gärna vad den kostade när du har den hemma.Har bokat denna från England för 1000SEK inkl frakt istället för 5000 från Karlstad Tack för support och info från Er alla
Gränsen är 1600 spänn. Exakta regler @Tullen lär ju försvinna med det frihandelsavtal som gäller från 1 jan 2021. Ska bli intressant att se vad det hela slutar på.
Får väl försöka på den gamla sen och sälja den på blocket ?Det går att plocka isär och göra rent innehållet. Man får värma kanterna och bända isär. Stoppa in glasspinnar mellan så den inte går ihop. Jag gjorde det jobbet runt 2004-06 på min 01a. Det blev betydligt bättre sken efter det
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|