Söndagskörning 17/4

Stofferider

Kör inte fortare än din ängel kan flyga
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Skärgården?
Hoj
675 Track, cbr250
Jag kör gärna på södra sidan också faktiskt =)
Men vi kan ju bestämma rutt när vi möts?
 

Micro

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
K7

Kom inte in och bråka i den här tråden om du inte ens ska med! :arsele

Och Buggo det var någon som satt och höll med om att norrsidan hade bättre vägar igår vid furusund! :p Men förstår att man glömmer när man kör duccati och måste hålla reda på alla delar som rasar på vägen! :banana
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Kom inte in och bråka i den här tråden om du inte ens ska med! :arsele

Och Buggo det var någon som satt och höll med om att norrsidan hade bättre vägar igår vid furusund! :p Men förstår att man glömmer när man kör duccati och måste hålla reda på alla delar som rasar på vägen! :banana

:krama
 

tottelias

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jun 2009
Ort
Södermalm
Hoj
z800 ,CBR1000RR -08, R1 -06 såld, R1 -99 stulen
Mc av vägen vid Frösunda
Stockholm 17 apr 13:41
En motorcyklist körde av vägen på söndagseftermiddagen vid Frösunda norr om Vallentuna.

Det är oklart om föraren skadades. Räddningstjänst är på väg till platsen. Olyckan inträffade vid 13.20-tiden, uppger Stockholmspolisens ledningscentral.

ingen av er här inne?
 

Micro

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
K7
Vi åkte förbi där när dom skulle baxa upp hojen i ett släp, tror inte föraren var på plats då. Hoppas det gick bra.

Tack alla för en trevlig dag. :)
 

ÜberHeinz

Learning by doing
Gick med
4 Sep 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSXR1000 07, KTM 660 SMC 04, KTM 450 EXC 03, Honda CB1300 06 Såld
ja tackar med. även fast det nästan var mer åka båt än hoj:tungan
 

Malm3n

Hårdast på Bulten
Gick med
30 Aug 2010
Ort
Huddinge
Hoj
2014 Harley Davidson FXDB103 Street Bob
Ja nu är man hemkommen efter en go runda med trevligt folk! och det visade sig ju iaf att det bara var Eliten kvar a.k.a "Team 1337" en trupp på 7 starka som drog vidare till Gottröra och myste i solen ett tag=) nu är man mör och fin i kroppen!
 

Buggo

-Aprilia 4 LIFE-
Gick med
15 Apr 2011
Ort
Kungsholmen
Hoj
Aprilia Tuono v4 1100 Factory -16
Kom inte in och bråka i den här tråden om du inte ens ska med! :arsele

Och Buggo det var någon som satt och höll med om att norrsidan hade bättre vägar igår vid furusund! :p Men förstår att man glömmer när man kör duccati och måste hålla reda på alla delar som rasar på vägen! :banana

Ja du måste ju förstå, det är inte lätt att ha koll på allt som flyger hela tiden!!! Börjar vänja mig lite nu faktiskt :) Hur gick det sen ikväll då? Rann all vattenfärgen av på gixxern? :D
 

Overjoyed

Ny medlem
Gick med
23 Nov 2010
Ort
Stockholm
Hoj
K6 och K8
Ja du måste ju förstå, det är inte lätt att ha koll på allt som flyger hela tiden!!! Börjar vänja mig lite nu faktiskt :) Hur gick det sen ikväll då? Rann all vattenfärgen av på gixxern? :D

Ja, det tog ju lite tid för oss andra å komma hem som inte banga från vaxholm:gnissla
Det var ju så jädra mkt ducca delar som vi fick sopa ihop längs vägen...De ligger i hinken:glömdet
Förresten ... du kan få de imorgon....för ja e på å köra SÖDERSIDAN imorgon....:banana tra på trissor!!!!! mohaha:tungan

See YA

Tack för en skön dag alla.......JAG HATAR BÅTAR...de e lite jobbigt å va sjösjuk å köra hoj samtidigt....:huvet
 

Micro

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
K7
Ja du måste ju förstå, det är inte lätt att ha koll på allt som flyger hela tiden!!! Börjar vänja mig lite nu faktiskt :) Hur gick det sen ikväll då? Rann all vattenfärgen av på gixxern? :D

Nä, men fågelskiten gjord men det var nog för att det blev lite tempo när du svängde av! :p

Puss på dig!
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Mc av vägen vid Frösunda
Stockholm 17 apr 13:41
En motorcyklist körde av vägen på söndagseftermiddagen vid Frösunda norr om Vallentuna.

Det är oklart om föraren skadades. Räddningstjänst är på väg till platsen. Olyckan inträffade vid 13.20-tiden, uppger Stockholmspolisens ledningscentral.

ingen av er här inne?

Vi åkte förbi där när dom skulle baxa upp hojen i ett släp, tror inte föraren var på plats då. Hoppas det gick bra.

Tack alla för en trevlig dag. :)

En polare till mig som gick av precis framför näsan för mig. Fick vobbel efter gupp och körde i diket. Halskot komprimering och fraktur på två kotor, men annars oskadd.

Mycket tur... Väldigt mycket.. Plinplong taxi till KS och utskriven efter ett par timmar med fina "må bra" piller. Vi hämtade hojen på släp eftersom det var tveksamt om den skulle klaras att köras därifrån.

Så han klarar sig! :)
 
Last edited:

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
En polare till mig som gick av precis framför näsan för mig. Fick vobbel efter gupp och körde i diket. Halskot komprimering och fraktur på två kotor, men annars oskadd.

Mycket tur... Väldigt mycket.. Plinplong taxi till KS och utskriven efter ett par timmar med fina "må bra" piller. Vi hämtade hojen på släp eftersom det var tveksamt om den skulle klaras att köras därifrån.

Så han klarar sig! :)


Fyfan, inte kul sånt där... Hoppas han repar sig! :)
 

Micro

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
K7
En polare till mig som gick av precis framför näsan för mig. Fick vobbel efter gupp och körde i diket. Halskot komprimering och fraktur på två kotor, men annars oskadd.

Mycket tur... Väldigt mycket.. Plinplong taxi till KS och utskriven efter ett par timmar med fina "må bra" piller. Vi hämtade hojen på släp eftersom det var tveksamt om den skulle klaras att köras därifrån.

Så han klarar sig! :)

Skönt att höra, men den såg inte allt för till tycklad ut tycker jag?

Det var förjävla gropigt på sina ställen. :(
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Snackade med föraren för några minuter sen och då satt personen i fråga på jobbet, så det var lugnt.

- Hojen klarade sig fint.. Gediget bygge! :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top