Jag körde upp spåret i bussjö igårkväll, det är fullt körbart och crossbanan är också plogad. Spåret kommer att prepareras ytterligare med fyrhjuling och enduroplog, Magnus har uppfunnit något nytt!Langsam skrev:Om det inte blir så kallt som utlovat åker jag ut till Sörfors på lördag fm. Oplogat eller ej. Grisfest mao
Jag kommer om det inte blir alltför kallt, har en träff med trappstegshoppet och det sköna platåhoppet!Schvidja skrev:Jag körde upp spåret i bussjö igårkväll, det är fullt körbart och crossbanan är också plogad. Spåret kommer att prepareras ytterligare med fyrhjuling och enduroplog, Magnus har uppfunnit något nytt!
Med hopp om en helg med varmare än -20, för mig blir det nog Bussjö, jag behöver komma upp i ståendes på spåret.
RJ skrev:Jag kommer om det inte blir alltför kallt, har en träff med trappstegshoppet och det sköna platåhoppet!
Samma här om smhi håller vad de lovar!Macket skrev:jag ska till bussjö på söndag
RJ skrev:Samma här om smhi håller vad de lovar!
Hoppas på vettig temp så kommer vi två "slowriders" som körde fem mil på älven i måndags!Macket skrev:Kom igen nu alla endurotokar anmäl er och kom ut till bussjö och kör imorgon!
de ska bara vara -7 grader
Hoppas en "sporthojstok" som jag också får komma...Macket skrev:Kom igen nu alla endurotokar anmäl er och kom ut till bussjö och kör imorgon!
de ska bara vara -7 grader
Schvidja skrev:Vi var ute idag och endurospåret börjar bli riktigt fint, nu kan jag komma upp på benen på vissa avsnitt. Magnus har kört med sin uppfinning enduroplogen för mc. En mycket sofistikerad plog som följer spåret har tyngd och plogar samtidigt. Den kommer dock enligt Magnus att modifieras ytterligare för att bli optimal. I dag var vi 8 pers och det var -12 men man kan köra utan frostproblem för det finns ju värmestuga om man slöar på spåret. Crossbanan är som vanligt på topp för den som vill gasa och hoppa.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|