Sachsenring, vilka ska dit??

Fire02

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Superduke R -07
Jag å gumman ska hoja dit för att förhoppningsvis få se Rossi köra omän inte i topp men andå få se han live medans han fortfarande är aktiv!:)
Första gången på en gptävling för oss och är ruskigt laddad, beräknas komma dit på lördag kväll nån gång (jävla jobb som är ivägen) ska bo på campingen:)
Är tacksam för alla matnyttiga tipps å trix som ni kan dela med er..
Syns där på läktare 3:yoparty
Tjoooooo

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Hoj
Triumph 765 rs Moto2 racer
Skulle nog tänka om ang. att bo på den campingen, var där 2004 o urinstanken sitter fortfarande kvar i näsan.. 10 000 tals tyska bågers som hinkar i sig öl, börnar ner sin nya sporthoj till tråget, provar varvstoppet 24 h om dygnet! Nej, Hilton i Dresden var lite trevligare! kanske sent att boka nu men jag hade inte valt campingen...

anDURRs

Joråsåatte'
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
Ja
Skulle nog tänka om ang. att bo på den campingen, var där 2004 o urinstanken sitter fortfarande kvar i näsan.. 10 000 tals tyska bågers som hinkar i sig öl, börnar ner sin nya sporthoj till tråget, provar varvstoppet 24 h om dygnet! Nej, Hilton i Dresden var lite trevligare! kanske sent att boka nu men jag hade inte valt campingen...

Jag har inte varit på GP i Tyskland men däremot i Spanien, Valencia -08, hurvida man ska campa eller ej vet jag inte men i allmänhet var det riktigt snuskigt vid och runt banan (läs kiss och bajs) men räkna med en skitrolig helg med en stämning som inte liknar något annat.

Offtopic:
När jag var till Valencia så var det tydligen någon fotbollsmatch mellan Barcelona och Madrid samtidigt, jäklar vilket drag det var på flygplatsen i Madrid...10 tusentals fotbollssupportrar och gulklädda mc-entusiaster som hade mer än ett par öl innanför västen. Oslagbar stämning!! När vi väl var framme och kollade på tävlingarna så var inte stämningen sämre på banan...5 timmar i kö på motorvägen efter racet för att åka 2 mil till hotellet i Valencia...helt sjukt mycket hojar...säkert lika i Tyskland också... Kan lova att jag kommer att åka på (många) fler race !!!

Draco

Gick med
25 May 2009
Hoj
Jag har inte varit på GP i Tyskland men däremot i Spanien, Valencia -08, hurvida man ska campa eller ej vet jag inte men i allmänhet var det riktigt snuskigt vid och runt banan (läs kiss och bajs) men räkna med en skitrolig helg med en stämning som inte liknar något annat.

Offtopic:
När jag var till Valencia så var det tydligen någon fotbollsmatch mellan Barcelona och Madrid samtidigt, jäklar vilket drag det var på flygplatsen i Madrid...10 tusentals fotbollssupportrar och gulklädda mc-entusiaster som hade mer än ett par öl innanför västen. Oslagbar stämning!! När vi väl var framme och kollade på tävlingarna så var inte stämningen sämre på banan...5 timmar i kö på motorvägen efter racet för att åka 2 mil till hotellet i Valencia...helt sjukt mycket hojar...säkert lika i Tyskland också... Kan lova att jag kommer att åka på (många) fler race !!!
köer var inga problem i Tyskland, banan ligger nära Autobahn, Spanjorer är fromma som lamm i jämförelse med Tyska Bikers:fyllisar:arsele:öl:kulspruta:crash:dummer:ätapiller:cpparty:fart

Fire02

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Superduke R -07
oj, lät ju inte så alls skoj att ha en hög ödmjuka tyskar pissande på tältet:mad:
Men men det är nog för sent att fixa nå annat boende så man får väl ta det som en del av upplevelsen:va
Är det lätt att hitta till banan, bra skyltar å så, parkering???

Draco

Gick med
25 May 2009
Hoj
Det var nog välskyltat, körde ej själv :öl, parkerade på en stor åker 10 min promenad från entrèn! hoppas ni får kul o att Vale is back on track!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning