Mr.Dna skrev:Är jag ensam om att inte ha sett någon av de 3 filmerna och att inte ha läst någon av böckerna..![]()
Smuggla? Får man inte ha med sig öl på bio?berggren_martin skrev:Gör som jag, smuggla in ett 6-pack sort guld i biografen och njut![]()
who caresKenta skrev:Smuggla? Får man inte ha med sig öl på bio?![]()
Mattiaz skrev:Nej jag ser ju hellre en mycket kvalitativ film med Steven Segal Eller varför inte en riktigt välgjord rulle av Jean Claude Van Dame....![]()
Ja menar deberggren_martin skrev:who cares![]()
I Holland får man detKenta skrev:Smuggla? Får man inte ha med sig öl på bio?![]()
sege skrev:Filmen är så satans jävla bra så man har ståpäls i 3h21min ungefär.
1an var det bästa jag sett när den kom, 2an var det bästa när den kom och nu kom 3an och den är nog fan det bästa jag sett på bio. Helt otroligt bra. Välgjort, vackert, bra historia i grunden och underbara skådespelare.
Bara så jävla bra!
läs hela tråden kaZmur!kaZmur skrev:Vad jag inte kan förstå är hur en kille som regisserat (stavning?) filmer som Braindead och Bad Taste kan få jobbet att regissera Sagan Om Ringen och lyckas så bra med det... eller är det inte samma Peter Jackson?
![]()
duc916 skrev:Den har i mitt tycke allt....utom rejäl HÅRDSEX, men jag tycker inte 10-åringen
bör se dylika inslag...![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!