Saknade medlemmar

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
2006.
Inte säkert att han har helt fel.

Förresten, alla vassa, roliga, spydiga, vågade av det täcka könet. Ni är saknade.
Annorna, A_NN_A, busanna, money och duckie, vem glömmer duckie?!
Finns många fler, inte detsamma utan.
Vad hette den där stöddiga, dunderhonung

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vilka medlemmar har återuppstått under nytt namn?
Nyteknik körde väl med några olika konton påstods det.
Är ju lite konstigt med de här konton som bombade fyrtio inlägg om dagen i tio år för att bara logga ut.

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Vilka medlemmar har återuppstått under nytt namn?
Nyteknik körde väl med några olika konton påstods det.
Är ju lite konstigt med de här konton som bombade fyrtio inlägg om dagen i tio år för att bara logga ut.
Hade inte du också ett längre uppehåll för några år sedan?

Skickat från min Ericson t28 via Tapatalk

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Vad säger det om oss som inte ger med oss...? 18 år efter 2003-krascherna och fortfarande häckar här. Låt vara lite mer sporadiskt och inte raggande i irc eller chat eller så värst mycket party. Men ändå...

Jag saknar nog mest Dr Bike. Och några andra lirare, som loggat ut mer permanent.
Saknar också honom. Han precis som du var otroligt hjälpsam mot alla som undrade något. Fick lite stöd och råd från dig när jag köpte min första hoj. En Duke från 2002 eller nått sånt :)

notrightrider

The white zone is for loading and unloading only
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.
2006.
Inte säkert att han har helt fel.

Förresten, alla vassa, roliga, spydiga, vågade av det täcka könet. Ni är saknade.
Annorna, A_NN_A, busanna, money och duckie, vem glömmer duckie?!
Finns många fler, inte detsamma utan.

Tjejerna drog när man inte längre fick hälsa nya brudar välkomna med ett neutralt "ligga?"

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Berätta mer. Älskar dina anekdoter. Var det gymnasietjejer?
Var la nått sånt kommer inte ihåg , låter lite som du sitter på gammelhuset Vitsippan , avdelning Ärtan o väntar på att få blöjan utbytt men du vet att studentpraktikkexen undviker dig :rofl

Det är alltid Göran 63 med sina flinka fingrar, Helmut 59 med dom läskiga tänderna som kommer in o tar ut löstönderna på dig o ropar chorizo incomming

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Hoj
Flera
Var la nått sånt kommer inte ihåg , låter lite som du sitter på gammelhuset Vitsippan , avdelning Ärtan o väntar på att få blöjan utbytt men du vet att studentpraktikkexen undviker dig :rofl

Det är alltid Göran 63 med sina flinka fingrar, Helmut 59 med dom läskiga tänderna som kommer in o tar ut löstönderna på dig o ropar chorizo incomming
True

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Får vi inte? Jag trodde bara att det var nåt som blåste över och slutade vara roligt.
Får vi inte bOrrA heller?
Haha. Helt OT men minns när jag reggade mig på SH. Nyskild o flyttat till lägenhet med såna hårda väggar och hade själv ingen slagborr. Ondgjorde mig på det i nån tråd och sa att om någon kan hjälpa mig borra upp lite krokar o sånt så kan jag bjuda på fika. På den tiden var ju även :fika och :borra samma sak men det fattade ju inte jag. Iaf så kom en sh kille hem till mig och dök upp utan borrmaskin och det blev en väldigt förvirrad konversation, jag hade ju dubbelsäkrat med både borra o fika. Nu är ju sh killar fina och inte så där jobbiga som icke hojåkande män kan vara så han bjöd ut mig på lunch istället och vi skrattade länge åt det där.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Haha. Helt OT men minns när jag reggade mig på SH. Nyskild o flyttat till lägenhet med såna hårda väggar och hade själv ingen slagborr. Ondgjorde mig på det i nån tråd och sa att om någon kan hjälpa mig borra upp lite krokar o sånt så kan jag bjuda på fika. På den tiden var ju även :fika och :borra samma sak men det fattade ju inte jag. Iaf så kom en sh kille hem till mig och dök upp utan borrmaskin och det blev en väldigt förvirrad konversation, jag hade ju dubbelsäkrat med både borra o fika. Nu är ju sh killar fina och inte så där jobbiga som icke hojåkande män kan vara så han bjöd ut mig på lunch istället och vi skrattade länge åt det där.
Hur gick det med krokar o sånt?

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...