Krilllan
Ny medlem
när e de dags för nästa fuckyou-burnout-repa med gbg-gänget då?
*hos* 650s e inte välkomna*hos, kristoffer*
Vafan
Men om jag skriver "125" på den da
när e de dags för nästa fuckyou-burnout-repa med gbg-gänget då?
*hos* 650s e inte välkomna*hos, kristoffer*
Det börjar änna bli dags för en repa snart nu, försöka samla ihop så många vi bara kan också så vi blir några stycken![]()
nästa söndag om det blir bra väder, och vi ska vara minst 8 st som är där!?![]()
Jag är gärna med om någon känner för att ha mig på bönpallen.![]()
Att åka me lerqa på bönpallen var helt ok, var bara aningen fartblind sen när jag åkte me på "Mad6"'s (André IR) hoj efteråt![]()
Men när har du fixat ditt a-beg-kort, och när skall du, lerqa, fixa större hoj?
Att åka me lerqa på bönpallen var helt ok, var bara aningen fartblind sen när jag åkte me på "Mad6"'s (André IR) hoj efteråt![]()
Men när har du fixat ditt a-beg-kort, och när skall du, lerqa, fixa större hoj?
sen så äre KTM som gäller![]()
Grymt![]()
![]()
Hör med Kramérs, tror dem är villiga att låna ut sin 25 kw:are, en hornet 600, hur go som helst att köra.
Blir det nån körning i helgen? Skall ju bli sol och 25 grader +!
Grymt![]()
![]()
Hör med Kramérs, tror dem är villiga att låna ut sin 25 kw:are, en hornet 600, hur go som helst att köra.
Blir det nån körning i helgen? Skall ju bli sol och 25 grader +!
eyy fuckfae ta reda på fakta innan du öppnar käften. dom har en er6a nu...
Är också på på Söndag, kommer nog även köra en hel del på Lördag, då det skall vara fint.Aaa kan ju försöka, tack för tipset!
Jag kan på söndag, har fortfarande inte fått tummen ur och fixat en ny växelpedal men jag kör ändå om det behövs ev. svetsar på nån form av stagni får inte skratta åt min vänstersida bara
![]()
Förlåt då, men jag brukar inte hänga på varken körskolan eller deras hemsida längre nu när jag har lappen, ber om ursäkt för mitt uttalande och min bristfälliga uppdatering på Kramérs trafikskola![]()
Gissar väl att dem bytte ut Horneten efter att den blev halvt kvaddad samma dag jag skulle köra upp, vilket ledde till att jag fick köra upp på just en er6a, och skönare hoj har man ju kört. Lät dock inte så farligt att den (Horneten) inte skulle gå att reparera.
Är också på på Söndag, om fler är på, kommer nog även köra en hel del på Lördag, då det skall vara fint.
Din vänstersida är väl ingenting emot min bakskärm![]()
För intresseklubben:
...sedan så skulle en i mitt lag köra upp för A1 på Torsdag men fick ställa in uppkörningen pga att han kom in på GTG, hur j'vla hårt är det på den skolan, 100% från början eller?
På min skola så mjukstartar vi med långa sovmorgornar, korta dagar, och en och annan ledig dag![]()
jag hänger inte heller där... men min kompis sa de när vi va på johans mc förut... och ja de va efter dom smällde den. men dom har bytt tunga och tror jag till z1000 lr va dom heter.
bakskärm? har du stegrat över? era kåpor och skrämar och allt va fan de e inget jämfört med hela min hoj så ni kan vara lugna...
och ang uppkörningen så tror jag man har rätt till ledighet för uppkörning, mönstring osv. så är de på polhem där jag går iaf. och vem fan är så dum i huvvet och avbokar en uppkörning för att skolan säger det?![]()
och ang uppkörningen så tror jag man har rätt till ledighet för uppkörning, mönstring osv. så är de på polhem där jag går iaf. och vem fan är så dum i huvvet och avbokar en uppkörning för att skolan säger det?![]()
Dem har bytt till Z750rätt coola faktiskt.
Nej, jag har inte stegrat över, har inte ens testat att lätta något av hjulen från marken med den än, men hade dock tänkt att träna nu i helgen då jag har en långhelg (ledig fredag). Det jag menade med bakskärmen är ju att den ser fördjävlig ut, släpar ju nästan i backen
![]()
Och angående uppkörning så får man nog ta ledigt, har ingen aning dock då jag sjukanmälde mig ist från skolan när jag skulle köra upp för A1, bara för att dem var så jävliga när man skulle ta ledigt för man hade körlektion, och där har vi väl killens problem, att han har körlektioner kvar som han måste ta innan uppkörningen, men han kan/får inte ta ledigt till dem + att GTG har sådana långa dagar att han inte har någon tid alls nästan att lägga in dem på.
Väldigt synd, med tanke på den jävla väntetiden det är på att få köra upp!
Vilken års kurs går du på polhem och vilken linje...
(Min bror går på den skolan)
Förlåt då, men jag brukar inte hänga på varken körskolan eller deras hemsida längre nu när jag har lappen, ber om ursäkt för mitt uttalande och min bristfälliga uppdatering på Kramérs trafikskola![]()
Gissar väl att dem bytte ut Horneten efter att den blev halvt kvaddad samma dag jag skulle köra upp, vilket ledde till att jag fick köra upp på just en er6a, och skönare hoj har man ju kört. Lät dock inte så farligt att den (Horneten) inte skulle gå att reparera.
Är också på på Söndag, kommer nog även köra en hel del på Lördag, då det skall vara fint.
Din vänstersida är väl ingenting emot min bakskärm![]()
För intresseklubben:
...sedan så skulle en i mitt lag köra upp för A1 på Torsdag men fick ställa in uppkörningen pga att han kom in på GTG, hur j'vla hårt är det på den skolan, 100% från början eller?
På min skola så mjukstartar vi med långa sovmorgornar, korta dagar, och en och annan ledig dag![]()
Han måste vara en riktigt jävla seriös typ, ofta att han inte valde att hauppkörnigenjag gick där i ettan när jag hade A1 uppkörning och hoppade över nationella i engelska för att ta kortet
man måste ju prioritera
![]()
Kan även lägga till att vi i trean på GTG inte gör allt för mycket heller![]()
Nä men han vill väl hänga med nu i början, men idag på träningen så gick jag o tjötade på honom: "hade det inte varit jävligt gött att köra upp imorgon så det var gjort" och till svar fick jag: "äh, jag tar det i september ist."
![]()
Men sedan inte nog med ett gött schema, vi får även, 2 ggr i veckan, äta på Burger Kingiaf fram tills den 4 september(
) då den riktiga skolmaten kommer att serveras.
t4pp3r, jag har ännu inte vågat testa mågot med hojen ännu och har heller inte haft tid, men nu i helgen skall det fan tränasiaf på stoppies
![]()
Men hur blir det i helgen, blir det någon tur?
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!