öööööhhhhhhh. inga 650s här. håll dej till åkatråden i göteborgstråden fö fan.
nä men jag vet faktiskt inte. jag gillar inte att plannera och skit. känner jag för att köra så ringer man ihop sina gangsters å drar ut å kör.
de jag vill säga är att alla har allas nummer. vill nån köra ringer den nån och så är man ett gäng. är ju inte negativt att säga till innan att typ då kör vi men jag vill inte låsa upp mej. speciellt inte nu när de börjar bli kallt. känner man inte för det är de bara onödigt. jag tänker inte bli sjuk igen.
kanske bara lipar nu men jäjä. man får ha dåliga stunder ibland oxå. nu ska jag sova. pöss
Kanske roliagre att köra med folk i sin egen ålder? I åkatråden i gbg-forumet är ju nästan alla 25-30 +![]()
Ingen/inga som är på idag, är ju nästan schtekandke sol ute.
Aja, här e mitt nr iaf; 0730-401198
Det var mycket till körning idag linus.. haha
Jag kör ju fortfarande strypt men när jag har strypt upp den (förhoppningsvis rätt snart) hänger jag med ut och åker... Det e ju inget kul att köra när alla drar ifrån en![]()
iofs. men tänk på mej å tapper, vi körde med en 650 å en 675:a idag å de va lika sköj ändå haha
får ta å köra snart igen!![]()
Fysatan i helvete vad kallt det var, dessutom lite småsegt att köra så långsamthaha riktigt sköna vägar dock.
haha, du skulle legat å hetsat mej i röven så hade vi fått upp högre tempohaha. så jävla mycket fortare än 150 går ju inte å ta nåra kurvor
![]()
Trodde ju att du maxade redanSa ju innan att vi skulle köra snabbt
![]()
Fast på hemvägen ville jag inte köra fort, då ville jag bara dö, haha.![]()
haha, maxa vågar ja inte göra på sånna små kurviga vägardå kommer jag garanterat hamna på akuten
![]()
hemvägen var ju goast, det är där dom bästa kruvorna är![]()
Goa kurvor ja, men hatar att köra på kvällen, mörkt kallt, och ser inte ett skit pga mitt visir, så kan inte köra snabbt![]()
iofs. men tänk på mej å tapper, vi körde med en 650 å en 675:a idag å de va lika sköj ändå haha
får ta å köra snart igen!![]()
till våren säger duJag tar eventuellt mellanklass den 9 Oktober. Får hoppas att jag klarar det på första, för annars kan de fan vara
![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!