Samåkning för 125cc i Göteborg

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
öööööhhhhhhh. inga 650s här. håll dej till åkatråden i göteborgstråden fö fan.

nä men jag vet faktiskt inte. jag gillar inte att plannera och skit. känner jag för att köra så ringer man ihop sina gangsters å drar ut å kör.

de jag vill säga är att alla har allas nummer. vill nån köra ringer den nån och så är man ett gäng. är ju inte negativt att säga till innan att typ då kör vi men jag vill inte låsa upp mej. speciellt inte nu när de börjar bli kallt. känner man inte för det är de bara onödigt. jag tänker inte bli sjuk igen.

kanske bara lipar nu men jäjä. man får ha dåliga stunder ibland oxå. nu ska jag sova. pöss

Kanske roliagre att köra med folk i sin egen ålder? I åkatråden i gbg-forumet är ju nästan alla 25-30 +:rolleyes:

Ingen/inga som är på idag, är ju nästan schtekandke sol ute.

Aja, här e mitt nr iaf; 0730-401198

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Kanske roliagre att köra med folk i sin egen ålder? I åkatråden i gbg-forumet är ju nästan alla 25-30 +:rolleyes:

Ingen/inga som är på idag, är ju nästan schtekandke sol ute.

Aja, här e mitt nr iaf; 0730-401198

jag å han fuckot ovanför med en svart röten jävla hoj som jag va tvungen att åka på nyss ska ut om en kvart lr nåt.

Det var mycket till körning idag linus.. haha

inte mitt fel att nisse måste sova:7peta

Last edited:

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
jag skulle inte sova jag skulle hem och göra läxa har fått ett sånt där njobbigt schema på alla läxor vi har så morsan oc farsan ser när jag har läxa dvs hela tiden :(

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Jag kör ju fortfarande strypt men när jag har strypt upp den (förhoppningsvis rätt snart) hänger jag med ut och åker... Det e ju inget kul att köra när alla drar ifrån en :p

lerqa

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
Husaberg Fs650 -04
Jag kör ju fortfarande strypt men när jag har strypt upp den (förhoppningsvis rätt snart) hänger jag med ut och åker... Det e ju inget kul att köra när alla drar ifrån en :p

;) iofs. men tänk på mej å tapper, vi körde med en 650 å en 675:a idag å de va lika sköj ändå haha

får ta å köra snart igen! :tuttar

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
fy fan va äg de blev. lite kallt dock. gubben på korvmojen va grym oxå:D

nära att alla klippte samma bil i en kurva va de oxå^^

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
;) iofs. men tänk på mej å tapper, vi körde med en 650 å en 675:a idag å de va lika sköj ändå haha

Äh, vafan, klart ni hänger på mig när jag har en sådan jävla polisnojja:hihi Nä men idag var det jävligt kul, bortsett från att jag tappade mina nycklar som flög av i farten:huvet :huvet
Och snubben vi träffade på gatuköket var ju trotts allt inte nån galning á la filmen "Wrong turn" som försökte lura in oss på en väg som ledde till något otrevligt:D

Men det verkar ju bli regn hela helgen så man får väl sitta inne och deppa då ist:gnissla eller göra nån j'vla läxa:huvet :huvet

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 939 -17
Fysatan i helvete vad kallt det var, dessutom lite småsegt att köra så långsamt ;) haha riktigt sköna vägar dock.

lerqa

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
Husaberg Fs650 -04
Fysatan i helvete vad kallt det var, dessutom lite småsegt att köra så långsamt ;) haha riktigt sköna vägar dock.

haha, du skulle legat å hetsat mej i röven så hade vi fått upp högre tempo :tummenupp haha. så jävla mycket fortare än 150 går ju inte å ta nåra kurvor :D

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
haha, du skulle legat å hetsat mej i röven så hade vi fått upp högre tempo :tummenupp haha. så jävla mycket fortare än 150 går ju inte å ta nåra kurvor :D

Trodde ju att du maxade redan;) Sa ju innan att vi skulle köra snabbt :D

Fast på hemvägen ville jag inte köra fort, då ville jag bara dö, haha.:gnissla

lerqa

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
Husaberg Fs650 -04
Trodde ju att du maxade redan;) Sa ju innan att vi skulle köra snabbt :D

Fast på hemvägen ville jag inte köra fort, då ville jag bara dö, haha.:gnissla

haha, maxa vågar ja inte göra på sånna små kurviga vägar :näsblod då kommer jag garanterat hamna på akuten :gnissla

hemvägen var ju goast, det är där dom bästa kruvorna är :yoparty

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
haha, maxa vågar ja inte göra på sånna små kurviga vägar :näsblod då kommer jag garanterat hamna på akuten :gnissla

hemvägen var ju goast, det är där dom bästa kruvorna är :yoparty

Goa kurvor ja, men hatar att köra på kvällen, mörkt kallt, och ser inte ett skit pga mitt visir, så kan inte köra snabbt :(

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd

Jamen jag blir ju dragna av er ganska ordentligt så det blir nästa till våren det blir samkörning.. *kollar ut genom fönstret* ja det ser ju itne ljust ut direkt..

lerqa

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
Husaberg Fs650 -04
till våren säger du ;) Jag tar eventuellt mellanklass den 9 Oktober. Får hoppas att jag klarar det på första, för annars kan de fan vara :rolleyes:

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife