Krilllan
Ny medlem
neej jag e lätt på idag vädret e ju super! någon som e på? linus har ju typ brötit foten elle nått krockade med en grind :ajsomfan men kom igen så drar vi en bombarrepa
Jag e på, nån mer??
Slutar 4!
0730-401198
neej jag e lätt på idag vädret e ju super! någon som e på? linus har ju typ brötit foten elle nått krockade med en grind :ajsomfan men kom igen så drar vi en bombarrepa
blir nog inget med det. ska samla mina krafter och åka retta. sen får foten vila igen...
Så att ingen kan åka för att Du skall åka retta och vila foten![]()
såja, då har man A beg också då![]()
såja, då har man A beg också då![]()
Grattis... Vad blir det för hoj nu då?
Din jävel, både A och B-behörighet har du nu, snacka om att man är avundsjuk![]()
![]()
Men köp dig en KTM sedan låter du mig testa den, så köper jag också en, deal![]()
![]()
BTW, känner du en Tim som går på GTG, lerqa. Han går 1a ring, fick sitt A1-kort i torsdags.
Tackardet vet jag inte riktigt än, köper nog inget förrens till våren iaf!
Inte fel att hanää, känner ingen alls i ettan faktiskt haha
![]()
haha fy fan e du på hugget va de gäller humor idag nisse lr?
och handär tjockisen som jag inte alls är avudndsjuk på kan suga sej i röven. nä skojja bara. grattis mannet
men du har inte funderat på att priserna kommer vara så in i helvete mkt högra till våren?
du va på hugget när det gäller felstavningar![]()
Ok. Hur som helst, han kör en svart cbr 125, du kanske har observerat en sådan på parkeringen?
Vi får väl ta en sista runda nån dag för i år när det är hyffsat varm, är ju nästan minusgrader nu, iaf på morgonarna![]()
Tackar,tackar
Jag måste ju sälja min gamla innan jag kan köpa en ny och det hinner jag nog inte nu i höst
Jag såg faktiskt den idag på parkeringen, dom är inte lätta att se så smala som dom är dock![]()
såg du inte minlr ni kanske va i torslanda idag?
btw... idag har jag blivit en mankörde 1000cc för första gången
![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!