Samåkning för 125cc i Göteborg

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
gött, jag har redan slutat sitter hemma och trökar :( men call this number if u up 4 a rajd! 0734-408339r

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
nu ska ni inte va sånna. jag orkar inte sitta här som ett jävla cpbarn när ni är ute och har roligt.:huvet

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
blir nog inget med det. ska samla mina krafter och åka retta. sen får foten vila igen...

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
såja, då har man A beg också då :yoparty

Din jävel, både A och B-behörighet har du nu, snacka om att man är avundsjuk:gnissla :tungan

Men köp dig en KTM sedan låter du mig testa den, så köper jag också en, deal:D :yoparty

BTW, känner du en Tim som går på GTG, lerqa. Han går 1a ring, fick sitt A1-kort i torsdags.

lerqa

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
Husaberg Fs650 -04
Grattis:yoparty ... Vad blir det för hoj nu då?

Tackar ;) det vet jag inte riktigt än, köper nog inget förrens till våren iaf!

Din jävel, både A och B-behörighet har du nu, snacka om att man är avundsjuk:gnissla :tungan

Men köp dig en KTM sedan låter du mig testa den, så köper jag också en, deal:D :yoparty

BTW, känner du en Tim som går på GTG, lerqa. Han går 1a ring, fick sitt A1-kort i torsdags.

Inte fel att ha :D nää, känner ingen alls i ettan faktiskt haha :va

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Tackar ;) det vet jag inte riktigt än, köper nog inget förrens till våren iaf!

Inte fel att ha :D nää, känner ingen alls i ettan faktiskt haha :va

Ok. Hur som helst, han kör en svart cbr 125, du kanske har observerat en sådan på parkeringen?

Vi får väl ta en sista runda nån dag för i år när det är hyffsat varm, är ju nästan minusgrader nu, iaf på morgonarna:gnissla

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
haha fy fan e du på hugget va de gäller humor idag nisse lr?;)

och handär tjockisen som jag inte alls är avudndsjuk på kan suga sej i röven. nä skojja bara. grattis mannet:D

men du har inte funderat på att priserna kommer vara så in i helvete mkt högra till våren?

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
haha fy fan e du på hugget va de gäller humor idag nisse lr?;)

och handär tjockisen som jag inte alls är avudndsjuk på kan suga sej i röven. nä skojja bara. grattis mannet:D

men du har inte funderat på att priserna kommer vara så in i helvete mkt högra till våren?

du va på hugget när det gäller felstavningar ;)

lerqa

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
Husaberg Fs650 -04
Tackar,tackar ;)
Jag måste ju sälja min gamla innan jag kan köpa en ny och det hinner jag nog inte nu i höst :rolleyes:

Ok. Hur som helst, han kör en svart cbr 125, du kanske har observerat en sådan på parkeringen?

Vi får väl ta en sista runda nån dag för i år när det är hyffsat varm, är ju nästan minusgrader nu, iaf på morgonarna:gnissla

Jag såg faktiskt den idag på parkeringen, dom är inte lätta att se så smala som dom är dock :tuttar

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Tackar,tackar ;)
Jag måste ju sälja min gamla innan jag kan köpa en ny och det hinner jag nog inte nu i höst :rolleyes:

Jag såg faktiskt den idag på parkeringen, dom är inte lätta att se så smala som dom är dock :tuttar

såg du inte min:yoparty lr ni kanske va i torslanda idag?

btw... idag har jag blivit en man:) körde 1000cc för första gången:yoparty:arsele

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife