Samåkning i Lund

Solid snake

Guest
Go runda, höll dock på att fronta en bil på vägen hem, de kör lite hur fan de vill de jävla idioterna, kan inte ens hålla sig på sin egen sida. :mad:

For efter iaf och skulle slå av backspegeln på HENNES (vad annars?) skitfula bil, fan den satt hårt, nästa gång slår jag på plåten istället så den blir bulig.
 

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tomelilla
Hoj
Triumph
Go runda, höll dock på att fronta en bil på vägen hem, de kör lite hur fan de vill de jävla idioterna, kan inte ens hålla sig på sin egen sida. :mad:

For efter iaf och skulle slå av backspegeln på HENNES (vad annars?) skitfula bil, fan den satt hårt, nästa gång slår jag på plåten istället så den blir bulig.

Sånt är aldrig kul.

Får en känsla av att vi inte är så omtyckta, kärringar som viftar med krattor mot en, gubbar som räcker finger åt en och nu försäker de köra på oss. :död
 

Solid snake

Guest
Sånt är aldrig kul.

Får en känsla av att vi inte är så omtyckta, kärringar som viftar med krattor mot en, gubbar som räcker finger åt en och nu försäker de köra på oss. :död
Din hoj går lite bättre nu iaf.

Avstrypning ala Revingerakan. :yoparty
 

henke hå

ogilla facebook
Gick med
23 Dec 2006
Ort
norr om lund
Hoj
ktm rc8r-12.ktm rc8 track-11.honda crf450-08
kanonrunda igår.e sugen på o gasa igen
körning till helgen igen
helst till sjöborakan
 

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Ort
Höör
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
ja ska försöka rulla till helgen, e' på om vädret e' me oss.. söndag verkar ok änsålänge men vem vet.. allt kan hända.. har fixat mina packboxar idag så de e' framsteg, den solida snoken hjälpte mig me lammellerna i lördes me så ja e' snart på g.. ska fixa styrlagerna imorgon me sen så..

e' me sugen på rakan då ja behöver träning.. ses å hörs busar...
 

morphine

what the fouko
Gick med
23 Sep 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -07
Garage i Lund

tjenare!

Kommer med ett instick här. Är ute efter garageplats i Lund med start mitten av april typ. Någon som har, eller känner till någon som har, ett garage den är sugen på att dela/hyra ut???

Jag bor på Vildanden, så något i krokarna är såklart att föredra, men allt i lundaområdet är av intresse.

PM:a eller kontakta här eller på annat sätt.


MVH//Morphine
 

caferace

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
ktm 640sm -03
snart dags att hämta hojen och börja hänga med! ska försöka att inte bli av med kortet och att inte få hojen stulen iår :(

solid - har du koll på kamremmen på ducce? min är aldrig bytt och jag börjar bli lite nojig för att den är för gammal, det står i manualen att man ska byta var 2år..
 

Solid snake

Guest
snart dags att hämta hojen och börja hänga med! ska försöka att inte bli av med kortet och att inte få hojen stulen iår :(

solid - har du koll på kamremmen på ducce? min är aldrig bytt och jag börjar bli lite nojig för att den är för gammal, det står i manualen att man ska byta var 2år..
Ja, köp 2 annars får du en för lite. ;)

Edit: dra iväg ett PM till mig om du vill ha hjälp med det.
 
Last edited:

Allmajty

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2007
Ort
Lund
Hoj
Ingen för tillfället
Tjena, såg en kille bränna iväg på en buell xb12:a (Tror jag det var) nere i Lundagård en eftermiddag förra sommaren/hösten.. Vet ni om det är nån här i lund som har en sån? Har aldrig hört nåt vackrare!
 

Kimmse

Noll Koll
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Bara
Hoj
CBR929RR FireBlade -00
vad är detta? är folk så pass kåta så dom är ute o kör redan ?? det är fan svinkallt! minst femton grader för att jag ska ut hahahahah
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
var o när?





modellarvode utges ej

För i helvete....


Tjennnnare GRABbaR!!

Då var fan snart vintern borta.
Som de felst avet bor jag i Helsingborg jävla håla =)
Men så fort det är körning så HOJ-TA till på msn at det är körning, helt lite innan så kommer jag ner till Lund eller vad vi ska träffas.

Får ta några långrundor i Sommar igen som vi gjort innan!

ha de gottans alla
 

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
honda cbr 600rr
visst e det vanliga pissestället i asmountain!!!

men var e vi på väg?
i potten ligger 4 liter beggad motorolja!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top