Jag och Nsr_martin börjar plugga i växjö om en vecka....då blir de åka....=)Scapegoat skrev:Sugna? Var, när i såna fall?
Bor du i växjö...?blom skrev:träffas på oxtorget
zpeppy skrev:Jag och Nsr_martin börjar plugga i växjö om en vecka....då blir de åka....=)
Jag ska börja i andra året på gymnasiet...går samhäll/golf...vad martin går får han svara på själv...Scapegoat skrev:Plugga! Gött gäng ju! Vad ska dé pluggas för nåt?
Jag ska gå en utbildning vid namn "hur man dricker öl, gör drinkar och festar, del 1"....Scapegoat skrev:Plugga! Gött gäng ju! Vad ska dé pluggas för nåt?
zpeppy skrev:Är det inga fler härifrån som bor runnt växjö och vill ta en sväng...?
Imon kanske vi skulle kunna ta en sväng...?NoLimit skrev:Jo!!!!! Hojta till när ni ska ut och åka, jag hakar på!
Nån som ska ut nu i helgen?
Japp imon blir bra, kl 13:00 utanför mcdonalds och sen kan ju nån som har lite lokalsinne och vet nån go väg här i växjö ta täten...zpeppy skrev:Imon kanske vi skulle kunna ta en sväng...?
Jopp det blir bra, jag är på!Fruxo skrev:Japp imon blir bra, kl 13:00 utanför mcdonalds och sen kan ju nån som har lite lokalsinne och vet nån go väg här i växjö ta täten...
Vilka kommer?!
Ojjemen, ses där!Fruxo skrev:Japp imon blir bra, kl 13:00 utanför mcdonalds och sen kan ju nån som har lite lokalsinne och vet nån go väg här i växjö ta täten...
Vilka kommer?!
NSR_Martin skrev:Ojjemen, ses där!
När, var och hur...?Güsten skrev:Race på Uråsa flygfält imorgon, skulle rekomendera detta innan ni tar er lilla tur
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|