.......eller snarare minnesvärda ögonblick..
Jag ägnade lördagen åt att ranta runt i depån och sysselsätta mig med en av mina favoritsaker...prata
Emma var min följeslagare och hon såg ut att stortrivas.
Fick min "efterlängtade" kopp thé hos Chrille o Co.
Kul med så mycket forumfolk denna helgen. Ingen idé att försöka lista er alla då jag inte har så bra namnminne .
Lite roliga minnen då (finns mer men hjärnan är då rörig just nu):
McB's min när han fick se Wayne Rainey tavlorna var obeskrivbar.
Bikerbitch föll som en kägla för Emma (hon har ärvt pappas charm ) BB hördes lång väg vid cafeterian när hon fick syn på Emma.... (tack,tack)
Soulfly's dunderstart var inspirerande.
Per Johansson i NSB gjorde vad man kan kalla för en perfekt "holeshot".... fy f-n vilken perfekt start.
Snabbe jag's min när Chrille gjorde en dålig start i R1000...för att sen göra ytterligare en dålig start till....Snabbe jag gjorde en ypperlig imitation av Mr.Bean
att från posteringen se Palte komma "glidande ut från esset i slowmotion(kändes det som), var väl en minus upplevelse jag hade klarat mig utan...
Dock var det snyggt fotarbete(dans) ute i gräset efteråt
("snyggaste tavlan??"
Don Q's snygga körning och fajt i bakre delen av fältet....(dax för mer effekt nu eller??)
Packalens dunderfajt loppet igenom om 5:e platsen....snyggt
Dansken Allan H Christiansen, som efter målgång slog runt i sin iver att fira sitt NM-silver. (vinnare i "snyggaste tavlan" utom tävlan )
Håkan Olsson som efter målgång hävde sig över toppkåpan för att dra bort sin 3:a ur 13 och få dit sin efterlängtade 1.
Han visade den stolt för mig när jag "hyllade" honom på ärevarvet
Har säkert glömt något/någon, men det postas med säkerhet senare.
Så här såg det ut på lördagen då Chrille laddade upp inför sitt personbästa
Jag ägnade lördagen åt att ranta runt i depån och sysselsätta mig med en av mina favoritsaker...prata
Emma var min följeslagare och hon såg ut att stortrivas.
Fick min "efterlängtade" kopp thé hos Chrille o Co.
Kul med så mycket forumfolk denna helgen. Ingen idé att försöka lista er alla då jag inte har så bra namnminne .
Lite roliga minnen då (finns mer men hjärnan är då rörig just nu):
McB's min när han fick se Wayne Rainey tavlorna var obeskrivbar.
Bikerbitch föll som en kägla för Emma (hon har ärvt pappas charm ) BB hördes lång väg vid cafeterian när hon fick syn på Emma.... (tack,tack)
Soulfly's dunderstart var inspirerande.
Per Johansson i NSB gjorde vad man kan kalla för en perfekt "holeshot".... fy f-n vilken perfekt start.
Snabbe jag's min när Chrille gjorde en dålig start i R1000...för att sen göra ytterligare en dålig start till....Snabbe jag gjorde en ypperlig imitation av Mr.Bean
att från posteringen se Palte komma "glidande ut från esset i slowmotion(kändes det som), var väl en minus upplevelse jag hade klarat mig utan...
Dock var det snyggt fotarbete(dans) ute i gräset efteråt
("snyggaste tavlan??"
Don Q's snygga körning och fajt i bakre delen av fältet....(dax för mer effekt nu eller??)
Packalens dunderfajt loppet igenom om 5:e platsen....snyggt
Dansken Allan H Christiansen, som efter målgång slog runt i sin iver att fira sitt NM-silver. (vinnare i "snyggaste tavlan" utom tävlan )
Håkan Olsson som efter målgång hävde sig över toppkåpan för att dra bort sin 3:a ur 13 och få dit sin efterlängtade 1.
Han visade den stolt för mig när jag "hyllade" honom på ärevarvet
Har säkert glömt något/någon, men det postas med säkerhet senare.
Så här såg det ut på lördagen då Chrille laddade upp inför sitt personbästa