SCANDINAVIAN ADVENTURE MEET

notrightrider

I see you...
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Jag brukar avråda vart annat år, typ.


2020



2022




...men jag har ingen mer grund för det än att det är Danskar som arrangerar äventyr på Svensk mark.

Dom har inte här att göra.
 

perjul

Jajamän, visst är det en Biltemahjälm!
Gick med
24 Aug 2007
Ort
Årsta
Hoj
Suzuki DL650, Kawasaki KLX650
Tänkte mig om vädret är ok ta Suzukin dit med tält och sovsäck över lördag - söndag, som en social aktivitet.

Har inte tänkt vara med på någon körning. Offfroadkörning sker bara med Kawwan, och den vill jag inte släpa packning på. Är inte heller förtjust i att köra i grupper större än 3-4 personer. Och har med åren blivit mer kinkig gällande var jag kör. I betydelsen återhållsam, gällande bommar och annat. Och kör definitivt inte på vandringsleder eller ställen som jag uppfattar som direkt olämpliga. Känner precis som du NRR att man måste tänka och agera på ett sätt som inte skapar problem på sikt.
 
Last edited:

notrightrider

I see you...
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Tänkte mig om vädret är ok ta Suzukin dit med tält och sovsäck över lördag - söndag, som en social aktivitet.

Har inte tänkt vara med på någon körning. Offfroadkörning sker bara med Kawwan, och den vill jag inte släpa packning på. Är inte heller förtjust i att köra i grupper större än 3-4 personer. Och har med åren blivit mer kinkig gällande var jag kör. I betydelsen återhållsam, gällande bommar och annat. Och kör definitivt inte på vandringsleder eller ställen som jag uppfattar som direkt olämpliga. Känner precis som du NRR att man måste tänka och agera på ett sätt som inte skapar problem på sikt.


Utmärkt.
Tjör ner och kolla vad som egentligen händer där, så vi kan se förbi mitt danskhat.
 
Last edited:
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top