Scratch2Cash, bluff å båg eller vafa'an?

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Snubblade över Scratch2Cash's "du får 50 spänn att spela för om du reggar dig här" och sagt å gjort, reggade en fejkmail och började skrapa lite lotter.
Är nu uppe i 3000 spänn i vinst, men att få ut nåt av de verkar rätt kört då jag inte har satsat nåt ur egen ficka.. eller?

Jag har dragit iväg ett mail till företaget och inväntar svar, men tänkte väl se om nån här har nån erfarenhet av skiten också? :)

"•För att kunna göra ett uttag på Scratch2Cash krävs minst en insättning.*
•Bonusar, vinster och insättningar kan bara tas ut efter det du gjort en insatts av din totala bonus ggr 20 som du har mottagit (insattser som du gjort med din gratis 50 Bonus kommer ej att räknas).

* Alla insättningar gjorda via Micro SMS och Micro telefon kräver minst en insättning och insättningen måste omsättas 5 gånger för att göra ett uttag.
"

Jo jag reagerade också på det.
Sålänge jag inte har lagt en krona på skiten så vore det ju kul att se vad deras svar blir.
Om inte annat kanske den här tråden kan hjälpa nån annan som undrar i framtiden, då jag inte har hittat nåt om företaget när jag har googlat mig runt om info (förutom nån "gratisbonus-tråd" på flashback).

•Bonusar, vinster och insättningar kan bara tas ut efter det du gjort en insatts av din totala bonus ggr 20 som du har mottagit (insattser som du gjort med din gratis 50 Bonus kommer ej att räknas).

Vad menas egentligen med ovanstående?

Om jag sätter in, säg 100 spänn och spelar så jag ligger på +/- 0, så får jag inte ta ut pengarna om jag inte sätter in 20 ggr de pengar jag först satt in (d.v.s. 2 000 pengar)?

Låter som ett jävla attraktivt upplägg. Sign me up Helge!

Om jag sätter in, säg 100 spänn och spelar så jag ligger på +/- 0, så får jag inte ta ut pengarna om jag inte sätter in 20 ggr de pengar jag först satt in (d.v.s. 2 000 pengar)?

Det är precis det jag undrar över.
Jag har ju spelat på de 50 spänn som satt gratis på kontot när jag reggade en användare.

50x20=1000:-

Då jag har 3000 spänn i vinst nu borde jag alltså ligger 2000 plus?
Och vad menar de egentligen med "insattser som du gjort med din gratis 50 Bonus kommer ej att räknas"?

Lurt är det och nån vinst lär jag ju ändå inte få då jag vägrar ge ut kontonummer eller liknande...

Du blandar ihop insats och insättning.

Du måste lägga en insats på 20ggr insättningen.
Sätter du in 100 spänn måste du lägga en insats på 2000 för att ta ut pengarna.

Det är så jag tolkar det iaf.

Edit: Och den insatsen på 2000kr får inte bestå av pengar du fick från 50krs insättningsbonusen.

Du blandar ihop insats och insättning.

Du måste lägga en insats på 20ggr insättningen.
Sätter du in 100 spänn måste du lägga en insats på 2000 för att ta ut pengarna.

Det är så jag tolkar det iaf.

Edit: Och den insatsen på 2000kr får inte bestå av pengar du fick från 50krs insättningsbonusen.

Ahaaaaaaaa!

Nu klarnade det. Tack!

Som jag förstått det av min spelande bror så måste man slänga in och omsätta lika mycket som man vunnit för att få ut sina vinster vilket är ganska omöjligt eftersom jag tror gratisspelen är ganska fet riggade så man ska lockas att spela mer och då sätta in mer cash som dom sen kan sno åt sig.

Så det är nog bäst att inte försöka vinna med egna pengar på dom där ställena.

Som jag förstått det av min spelande bror så måste man slänga in och omsätta lika mycket som man vunnit för att få ut sina vinster vilket är ganska omöjligt eftersom jag tror gratisspelen är ganska fet riggade så man ska lockas att spela mer och då sätta in mer cash som dom sen kan sno åt sig.

Så det är nog bäst att inte försöka vinna med egna pengar på dom där ställena.

Har hört samma. Alltid vinst när man spelar med bonuspengar men när dom riktiga pengarna kommer in så vänder "turen" snabbt.

Smarta scammers...

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick