Se upp nu ålänningar!

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
I påskhelgen (17-20/4) och två veckor senare (1-4/5) kommer ett helt gäng åksugna över till Åland och kör lite träningsläger på Vessingsboda (motarder enbart, än så länge). Har ni vägarna förbi är det bara att stanna till och säga hej. Kanske vi också åker runt lite i trakterna och någon tur in till Mariehamn - om vi inte partajar loss alldeles för hårt på taxfree-spriten förstås :)

Bj

on the road again....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld
Kul!
Bara att hoppas på lite stigande temperaturer och sol då, orkar bara upp till 2-3 grader just nu, men vi hoppas det ha gett sig till dess.
Dom håller på med vägbygge på lemlandsvägen ("landskapsväg 3 som går ut via vessingsboda) så det är lite sådär med framkomligheten precis efter söderby, men har ni motarder skall det väl inte va nåt problem direkt :)
Annars kan jag rekommendera att svänga av vid gamla skolan i söderby och åka kroken via flaka lite kurvig och rolig körning + att man slipper vägbygget.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Vi kommer med transportbilar allihop och lastar ur hojarna på plats. Däremot lär det nog bli en sväng på Flaka-vägen och ner mot t.ex. Herröskatan per tvåhjuling om man inte ledsnat på all banåkning. Vi kommer för övrigt att bo i Söderby.

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...