Seeeeegt!

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Nån mer än jag som har en så där RIKTIGT seg dag på jobbet?

Jag har varit på kontoret sen strax innan 7 imorse och har fortfarande inte fått nått uträttat. Just nu sitter jag och väntar på min kollega som aldrig kommer. *suck*

Skönt att man kan surfa lite sporthoj när det blir så här segt iallafall. ;)

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Själv är jag lätt bakis efter en julfest på jobbet.
Häll upp, drick upp, ställ upp.....

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Freppa skrev:
Själv är jag lätt bakis efter en julfest på jobbet.
Häll upp, drick upp, ställ upp.....

Känner igen det där. Juste, det va så det känndes igår ja. ;)

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Här går det jävligt segt med min hemtenta som ska va inne i mellandagarna. Det är en extrakurs som jag läser i klinisk psykologi. Tentan går bl.a. ut på att utifrån olika fallbeskrivningar sätta diagnos på folk enligt DSM-IV. Akta så jag inte ställer diagos på er också snart. ;)

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Klaga lagom, jag flög till Bangkok lördags natt och har jobbet mer eller mindre oavbrutet i ett lab med en reaktor som strular och nu precis fått ordning på allt, tur det eftersom mitt plan går om några timmar *puhhhh* har bott och ätit som en hund hela veckan kan tilläggas... Fick fira med en licensbryggd Heineken till lunch..

/Felix

Chess

Guest
Felix skrev:
Klaga lagom, jag flög till Bangkok lördags natt och har jobbet mer eller mindre oavbrutet i ett lab med en reaktor som strular och nu precis fått ordning på allt, tur det eftersom mitt plan går om några timmar *puhhhh* har bott och ätit som en hund hela veckan kan tilläggas... Fick fira med en licensbryggd Heineken till lunch..

/Felix

Va jobbigt det lät för dig...en annan sitter häckandes framför datorn och hinkar kaffe :3freak

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
Felix skrev:

/Felix

eyy.. köp med dej nåt hem då!?... en liten Thailändska kanske? :D

Chess

Guest
Vad ska alla hitta på för roligheter ikväll då??Fest??Kan ha mig i tankarna som ska JOBBA HELA HELGEN!!!! :(

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Chess skrev:
Vad ska alla hitta på för roligheter ikväll då??Fest??Kan ha mig i tankarna som ska JOBBA HELA HELGEN!!!! :(

Pilla mig i naveln och titta på nån film. Möjligt att detta kombineras med en öl eller två. ;)

Vad jobbar du som?

Chess

Guest
EBS skrev:
Pilla mig i naveln och titta på nån film. Möjligt att detta kombineras med en öl eller två. ;)

Vad jobbar du som?

Lät riktigt gott med öl...tror nästan jag tar en till maten ikväll bara för att känna av fredagen :)

Jobbar som vakt...

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...