Kyckling skrev:Du är bara rädd att jag ska lyckas ta över världen innan du hinner göra det.
Förresten är jag inte ond... Bara lite missförstådd.
blom skrev:fan jag vet ärligt talat inte om jag är hemma då? men det får jag verkligen hoppas
jag vet inte om det var då jag ska till idre.. ska kolla upp detMattias650 skrev:Inga såna dumheter nu...
blom skrev:jag vet inte om det var då jag ska till idre.. ska kolla upp det
ja så slipper jag ta in dom i vardagsrummet vet en kille som sitter och cyklar framför tv:nerik skrev:va fan ska du göra där mitt i sommaren? åka rullskidor?
eller blonda brudar i string som bara ligger och lapar hela dagarna och byter dräggelKjelle skrev:Hmm. Är det bara jag som får egendomliga associatoner av "Flatön"?
Typ, en ö full av snusande, kortklippta, muskulösa, tatuerade och piercade lastbilschaufförer/truckförare/fotbollsspelare av misstänkt honkön, alla behändigt samlade på samma ställe....?
Och, typ, är det verkligen dit vi vill åka??
blom skrev:eller blonda brudar i string som bara ligger och lapar hela dagarna och byter dräggel
så är det ialf i mina filmer
ja med tanke på vad du tänker på när du hör ordet flatön så vill ´jag inte veta vad du har för filmerKjelle skrev:Hmm. Är det bara jag som får egendomliga associatoner av "Flatön"?
Typ, en ö full av snusande, kortklippta, muskulösa, tatuerade och piercade lastbilschaufförer/truckförare/fotbollsspelare av misstänkt honkön, alla behändigt samlade på samma ställe....?
Och, typ, är det verkligen dit vi vill åka??
blom skrev:ja med tanke på vad du tänker på när du hör ordet flatön så vill ´jag inte veta vad du har för filmer
JA DET VILL JAGKjelle skrev:Jag tänker särskilt på en 6 timmar lång, svartvit dokumentär, nedtankad på originalspråk från Horisont. Det är en mycket vacker polsk-rysk-östtysk dramadokumentär om det hårda livet på en Kolchos i Sverdlovsk på 30-talet.
Vill du låna den?
har du varit där säg till när du ska dit jag hakar påSupermoto skrev:Flatön måst eju var avår svenska motsvarighet till den "mysiga" grekiska ön Lesbos.
DÄR är det som blompa säger
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |