blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
för att vi bara är 2 som ska åka.akora skrev:Varför tälta? det kostar ju bara 600 per stuga (4 pers per stuga). Brukar inte vara speciellt fullt. (antar att ni snackar om varamon-badet strax utanför Motala)
för att vi bara är 2 som ska åka.akora skrev:Varför tälta? det kostar ju bara 600 per stuga (4 pers per stuga). Brukar inte vara speciellt fullt. (antar att ni snackar om varamon-badet strax utanför Motala)
det värsta jag vet är när gubbar blir avundsjuka på två yngre snygga killarKjelle skrev:Har ni äntligen blivit ett par! Grattis!!
ja lite.. han ringde igår men jag var lite upptagen då så jag ska ringa han idag tänkte jagStefan skrev:Har du pratat med Ron och grabbarna?
Jag fick reda på att det skulle åkas till Falkenberg och supas med er ca 6½ timmar efter att bilen gick.Brutus skrev:Kul som fan att träffa Blomman och Stefan igen. Lite kasst deltagande från er andra, men jag kommer upp om två helger och då hoppas jag att det blir lite mer bekanta ansikten.
Må vara att jag är både gammal och gaggig och en dålig människa men jag får fasen inte till att det står Falkenberg nånstan i det där inlägget?!blom skrev:eftersom vi beslutade på mötet som var ikväll om att inte driva sporthojs festen i år då det är för dåligt deltagande så tänkte vi göra en liten semester tripp istl.
den 16 juli tänkte vi åka till flatön (bara namnet är ju lockande ) som ligger på västkusten där sigges mamma har en stuga som vi kanske kan få låna.
vi åker den 16 juli och kommer hem den 18e. vi har ju en slant i pbr kassan som vi tänkte ta en del av till ändamålet. vore bra om alla som vill med skriver upp sig så snart som möjligt och då menar jag snart så sigge kan snacka med sin mamma om lån av stugan.
kjelle ville åka till trollstigen och röka på som en örn men det sa vi tvärt nej till.
eller så kanske det här passar mina pöjkar.
http://www.peaceandlove.nu/
1,blom
Kyckling skrev:Må vara att jag är både gammal och gaggig och en dålig människa men jag får fasen inte till att det står Falkenberg nånstan i det där inlägget?!
Men imorgon bär det av på nya äventyr... Då skall Dalarna jämnas med marken.
Kyckling skrev:Jag fick reda på att det skulle åkas till Falkenberg och supas med er ca 6½ timmar efter att bilen gick.
Så det var inte så jävla lätt att hänga på.
Men det får vi ta igen nån annan gång.
Är det inget viktigt (läs:tanten tycker vi ska...) som kommer imellan så jorå.Brutus skrev:Det är fin inställning Kyckling. Den 7:e Augusti kommer jag upp och pratajar igen. Hoppas att du med flera visar sig.
nä kanske det.. men datumet var klart för lång time a gooooo. du får väl kolla i trådarna ibland.Kyckling skrev:Må vara att jag är både gammal och gaggig och en dålig människa men jag får fasen inte till att det står Falkenberg nånstan i det där inlägget?!
Men imorgon bär det av på nya äventyr... Då skall Dalarna jämnas med marken.
Datumet ja men det enda det stog något om var ju att du och Stefan skulle till Motala och tälta.blom skrev:nä kanske det.. men datumet var klart för lång time a gooooo. du får väl kolla i trådarna ibland.
RON stefna höll på att bajsa på sig i ödeshög men sen kröp den tebax så han klarade resan bra.. ialf tills han släppte av mig
ses den 7e
blom skrev:RON stefna höll på att bajsa på sig i ödeshög men sen kröp den tebax så han klarade resan bra.. ialf tills han släppte av mig
ses den 7e
Kyckling skrev:Är det inget viktigt (läs:tanten tycker vi ska...) som kommer imellan så jorå.
@Erik. Smedjebacken sa du? Tala om i vilket hus de finns bara så skonar vi den kåken.
(Så inte filmerna tar onödig skada menar jag ).
dina plattor kan ha släppt lite när jag var där.. det var ialf ett bra skithusBrutus skrev:haha...världsklass!!!
Tur att du lånade min mugg och lättade på trycket då...däremot har plattorna på väggarna börjat lossna..vet du nåt om det??
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|