Semester tripp ?

CBR Johan

Älskar grus & kurvor
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
KTM 525 EXC/SM
Jag och min sambo har tänkt oss ut på en liten mc tripp i år också. Nu tänkte jag pejla läget om det är någon eller några som ska åt samma håll eller tillochmed har lust att hänga med?
Vi hade tänkt oss att ta oss ner till västkusten för att senare dra oss mot danmark och smögen. Totalt ca 7 - 12 dagar beroende på väder eller hur mycket pengar det går åt till öl i danmark.

Ursprungligtvis var vi flera som skulle åka, men pga finasiella problem är vi bara två kvar. Avresan var planerad till 11 eller 12 juli.

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Jag och Eva ska åka ner till Tranås den 11: eller 12:e juli. minns ej vilken av dagarna. Sen blir det göteborg dagen efter för att åka färja till Kiel. Kanske kunde samåka en bit iaf.

:squid

CBR Johan

Älskar grus & kurvor
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
KTM 525 EXC/SM
Det vore ju kanon, för det är ju vägen ner till västkusten (Göteborg) som är tråkig. Hur långt ska ni fara sen då? sydtyskland eller Österrike? Vem vet vi kanske modifierar planerna lite grann (ca 200 mil)

Det kanske inte är alla som har gjort klart sina semesterplaner än... men skulle någon vara intresserad är det bara att hänga med till smögen.

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Nu har jag kollat. Vi åker lördag den 12:e. Vi övernattar hos brorsan i Tranås. Kan höra om ni ryms. Sen blir det Göteborg och färja till tyskland. Efter Kiel så kör vi 9 mil till Hamburg för att sätta hojarna på tåget till Narbonne i Sydfrankrike. Då kan man sova i 180 mil och komma fram med en fräsh hoj. Räknat från göteborg blir det 9 mils körning till franska rivieran. :tummenupp

http://www.dbautozug.de/eindex.html

Kawarider

Gamla män gör det skönt men sakta
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ZZR 1100-93 Transalp-01 KTM 450 -05
:hej Åker på semester precis nu, ner till Stockholms´ skärgård och sen hem över Värmlands´ djupa skogar. Solen skiner, cykeln är packad (inte jag än) och livet leker. Ha en trevlig vecka för det har jag tänkt att ha!!

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras