andersbrink
hasenfrasen
...det är alldeles för enkelt att klicka på "Logga Ut" när man ska kika på nya inlägg. "Logga ut" kan gärna få ligga längst ut till höger efter "Kontakta SH".
andersbrink skrev:...det är alldeles för enkelt att klicka på "Logga Ut" när man ska kika på nya inlägg. "Logga ut" kan gärna få ligga längst ut till höger efter "Kontakta SH".
twinner skrev:Varför blir mitt nick blåfärgat när jag klickar på te.x Mc Diskussioner? det är rött på 1a sidan.
Med livet följer så många frågor som väntar på att få svar..
andersbrink skrev:...det är alldeles för enkelt att klicka på "Logga Ut" när man ska kika på nya inlägg. "Logga ut" kan gärna få ligga längst ut till höger efter "Kontakta SH".
Miss_Orchidee skrev:Mitt nick är mörkblått hela tiden....
ShyGuy skrev:Taskig musvana?
twinner skrev:Gå till "Förstasidan"..så ska du att det är rödfärgat..
Menar du göra fonten större i inställningarna så det ser ut som man kollar en sida för synskadade?Miss_Orchidee skrev:om ni fixar texten på eran hemsideinställnings aparat så kommer det lösa sig, bara att göra större eller mindre, jag har hittils aldrig gjort fel en enda gång....
tobbeviking skrev:Menar du göra fonten större i inställningarna så det ser ut som man kollar en sida för synskadade?
Jag kör 1280x1024 och har all text på normalstorlek.
Det mesta ser ju kocko ut om man ökar storleken på texten, men du kanske inte menade så?
//Tobbe
Miss_Orchidee skrev:Aaaa..... nu blev det rött....nej nu är det blått igen...konstigt, men alla har väll det så?
Aha, så du menar att allt utom själva inläggstexterna ökar i storlek?Miss_Orchidee skrev:ok, såhär ser det ut på min sida då.
allting är litet utom just den texten "Miss_Orchidee*visa PM*Visa nya inlägg"
Logga ut står med liten text och det andra innom "" står med stor... jag ändrade bara till stopr så ändrade det sig så automatiskt......
och visst kanske för synskadade, men det verkar ju vara det dom behöver eftersom dom inte ser vad dom klickar på, eller så kan dom bara inte läsa....
tobbeviking skrev:Aha, så du menar att allt utom själva inläggstexterna ökar i storlek?
Var inget illa menat jag gillar bara inte när det blir barnboksfont
//Tobbe
Mr_SoaP skrev:Hehe svårt att sikta eller?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|