IronMike
Guest
K7, cbr, kawa, R1 eller 1098s/r?
Numer tycker jag man gott & väl kan räkna in ducati till de främsta cyklarna som favoriseras på gatan (iofs många gånger i övrigt förespråkat av rakt-fram-förespråkare) men iaf.
Köpa ny K7 eller K6 med godis för 30-40 kt mindre?
Varför köpa R1 framför K7 & vise versa? .... finns det någon anl att snegla åt kawa zx10r? -när de flesta anser att 05an var råast hittills.
Och vad motiverar en 1098 (snikmodellen) för 50 lax mer än ny R1?
Hur resonerar ni?
Är cbr fortfarande en hoj som hamnar i mitten, som inte sticker ut någonstans -men är lite bra på allt, istället för bäst på något?
Jag vet vad jag skulle åka fortast på när vi snackar gatåkning, men det är ju en ekonomisk fråga också....
Jag är sugen på ngt nytt, men som marknaden ser ut så kan man nästan lika gärna dra lott? Torskar man ngt, vinner man annat.
Numer tycker jag man gott & väl kan räkna in ducati till de främsta cyklarna som favoriseras på gatan (iofs många gånger i övrigt förespråkat av rakt-fram-förespråkare) men iaf.
Köpa ny K7 eller K6 med godis för 30-40 kt mindre?
Varför köpa R1 framför K7 & vise versa? .... finns det någon anl att snegla åt kawa zx10r? -när de flesta anser att 05an var råast hittills.
Och vad motiverar en 1098 (snikmodellen) för 50 lax mer än ny R1?
Hur resonerar ni?
Är cbr fortfarande en hoj som hamnar i mitten, som inte sticker ut någonstans -men är lite bra på allt, istället för bäst på något?
Jag vet vad jag skulle åka fortast på när vi snackar gatåkning, men det är ju en ekonomisk fråga också....
Jag är sugen på ngt nytt, men som marknaden ser ut så kan man nästan lika gärna dra lott? Torskar man ngt, vinner man annat.