service?

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Hoj
Ktm 660 -04, Yamaha xs 400 Bobber
hej jag ska snart köpa en lätt mc en ktm:yoparty det jag undrar är hur långt kan man köra innan man måste byta kolv,motorolja sånt man byter vid service:tungan ktm:n jag ska köpa har crosshjul och jag ska sätta på sm fälgar på den passar dessa på en ktm exc 125:va http://www.blocket.se/vi/14660059.htm?ca=18_s

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
hej jag ska snart köpa en lätt mc en ktm:yoparty det jag undrar är hur långt kan man köra innan man måste byta kolv,motorolja sånt man byter vid service:tungan ktm:n jag ska köpa har crosshjul och jag ska sätta på sm fälgar på den passar dessa på en ktm exc 125:va http://www.blocket.se/vi/14660059.htm?ca=18_s
Börja med att SÖKA.

För det andra: Man behöver inte köpa dom dyraste fälgarna på blocket. Finns säkert billigare för 5000..

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Hoj
de e ju go som fan de fälgarna:yoparty skulle inte du vilja ha dom:va jag söker på ktm men det står att de inte hittar någe:confused:

Last edited:

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Hoj
du tror som alla tror men jag har tjänat ihop dem själv i nåra år så jag har råd me att betala hela skiten själv:arsele men ni sa att de fanns så många trådar om ktm service men ja hittar ingen måste vara dålig på att söka:va

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy