Sexig Lärarinna!!

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Nu börjar dagarna i skolan bli jobbiga! Det har börjat en så sexig lärarinna här!
Hon springer omkring med sina högklackade skor och fina rumpa och bara ser sexig ut! Hon är en sån där riktig kvalitets tjej oxå, brunett, bra kropp, inte för smal och inte för rund, och ett sånt vackert ansikte... nu hör ja dom små stegen :kär
Kan inte låta bli att titta på henne varje gång hon går förbi och det verkar som om hon har märkt att jag tittar på henne. Jag tycker det är så kul att följa henne med blicken tills hon tittar tillbaka, hon vänder tillbaka huvet direkt men nu med lite rödare färg i ansiktet :hihi

Hur ska ja få henne? Vet ju inte om hon är gift eller något, har inte fått nån bra titt på handen.
Men om hon fattar att ja e intresserad så lär hon ju ta av sej ringen när hon går till jobbet, hon kan ju inte missa en sån bra o fin kille som mej :lol
Ska man bjuda på middag? Bor i en tvåa med inneboende :huvet

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Ragga hårt.. He who hesitates mastrubates.. ;)

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
0 bhp
Den gamla devisen skilj på "jobb" och fritid är inte så tokig.

Känns som om situationen skulle kunna bli lätt jobbig, framför allt för henne. Tycker man läser "skräckhistorier" lite nu och då om lärare som faller för sina elever. Du är elev va?

Valentinic

Maxar
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
R1000 K5
Gå fram och prata om vädret vettja.
Eller också väntar du några månader tills du kan bjuda med henne på åktur på Blejden, då lär hon vara såld sen! :hihi

slippy

med lem
Gick med
2 Feb 2004
Hoj
såld
hm en tjejkompis jobbar som lärarinna,

Hon klär sig rätt utmanande på skolan men mest för att alla gamla tanter där redan inte tycker om henne bara för att hon är ung och fräsh så hon vill jävlas lite med dom. Tråkigt bara att det lär ju gå ut över eleverna. :hihi

kan ju fråga henne om hur hon vill bli förförd på jobbet :tungan
Dock jobbar hon i högstadiet så tror inte hon är så intresserad av grabbarna där...

Last edited:

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Äh, hon är inte intresserad i alla fall.
Det kommer bara bli pinsamt för dig.

Hur gammal är hon? Hur gammal är du?

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Japp, Jag är elev. Tycker vi kan köra det nya USA modet där lärarna har sex med eleverna.
Jag har inte henne i något ämne så det kommer inte bli superpinsamt om jag går bet på henne!
Jag är mellan 25 år och hon mellan 25 o 30, så det är ingen ålderskillnad att snacka om så lite fördel, förutom mitt vackra utseende, har man ju :lol

valentinic: Precis vad jag har tänkt, hoppas hon är kvar då bara, Blir lite sne för att det inte är säsong för hojen nu :huvet

BikerBitch: Helt klart ett bra förslag, hoppas hon kan något om biologi bara :hihi

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
ceasar skrev:
släng upp lite sköna bilder då!! :)

Funderat på att ta lite bilder med mobilen men det kan bli lätt pinsamt om hon fattar vad ja sysslar med :3freak sen blir de ju inga höjdarkort direkt.
Det sitter iof bilder på alla andra lärare utanför deras kontor, kommer det upp en på henne så kommer den inte bli långvarig där.
Måste ju ha en bild att masturbera till om jag får nobben :hihi

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
McB skrev:
Hur gammal är man då? 25? :va

nånstans däremellan, 25 i det fysiska planet, 12 i det psykiska :rolleyes:

Panos: Ingen annan hinner före, det är bara mej hon vill ha men vågar inte fråga så allt hänger på mej.

Jag kan bara det här med att ragga på krogen, och oftast blir man ju uppraggad, arbets/skol raggande är det värre med. Har inte kommit så långt i mitt liv ju :)

Cat

Spinner som en katt...klöser som en puma
Gick med
13 Oct 2004
På landet...i ett hus vid skogens slut...
Hoj
Harley 1340 till gata & strip. Och så lite kärlek på gubbens Super Twin Nitro bike + ett par lik-hojar
mjukis skrev:
nånstans däremellan, 25 i det fysiska planet, 12 i det psykiska :rolleyes:

Panos: Ingen annan hinner före, det är bara mej hon vill ha men vågar inte fråga så allt hänger på mej.

Jag kan bara det här med att ragga på krogen, och oftast blir man ju uppraggad, arbets/skol raggande är det värre med. Har inte kommit så långt i mitt liv ju :)

Inget fel på självförtroendet varje fall, trots din ringa ålder på 12.... :3freak
Du kan ju alltid höra om ni kan byta lite Pokemon kort...? :rofl

Good luck! :tummenupp

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Cat skrev:
Inget fel på självförtroendet varje fall, trots din ringa ålder på 12.... :3freak
Du kan ju alltid höra om ni kan byta lite Pokemon kort...? :rofl

Good luck! :tummenupp

Det ja skrev om att hon klart vill ha mej är en försvarsmekanism jag måste köra med jämt för att inte må dåligt :hihi

Jag har tyvärr redan alla pokemonkort så det enda hon har att erbjuda är kort på sej själv :7peta

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln