sexy biatches!!!

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Äsch, de där två sprang ju runt mer på mässan än jobbade!!!
Säkraste sättet att hitta dem var att inte titta i Icemans monter :arsele :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Har jag missat någe, "det"...... ?? Jag spammar den lite här å där.... Kompisarna var ned idag, å såg inte några chix alls, Husabergtjejen var itne där samt ducati var tomt på chix oxå, faan va jag garvade när jag pratade med dem i tlfn.... :Bugar Torsdag :Bugar

YamahaJojje skrev:
aha var DET bilden...

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Asch de där såg jag åxå. Fast aldrig i montern :va
(å andra sidan missade jag BB trots att hon bara gick några meter ifrån mig, bara för jag stod å kolla på film i iceman montern :hihi )

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Tror jag såg Oljekyld och Tom åxå, men mest i ögonvrån.. å sen var de puts väck.
Penguin och Spyhrna ville ha parkeringsrutan som jag stod och vaktade. Dock hade jag redan blivit uppretad av tönting rejsbussförare som tyckte jag skulle flytta på mig, annars skulle han köra på mig. Fick gå och ursäkta mig för P & S senare för min mindre glada min när de försökte ta min plats.

Dessutom fick jag parkeringen betald av snäll farbror med son i en Goffe. (d.v.s. jag fick deras p-biljett)

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Sköna tjejer.

Jag gick förbi deras monter (utan att hälsa, antog att de hade bättre saker för sig), men när jag kommit 2 bås bort så är det någon som knackar mig på axeln "Tjena, BikerBiatch, kul att råkas" :) Var nog min Sporthoj-tröja som avslöjade mig... Såg väldigt få sådana tyckte jag dock? Såg bara 2st på 5h eller så?

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Tinatjejen skrev:
Tror jag såg Oljekyld och Tom åxå, men mest i ögonvrån.. å sen var de puts väck.
Penguin och Spyhrna ville ha parkeringsrutan som jag stod och vaktade. Dock hade jag redan blivit uppretad av tönting rejsbussförare som tyckte jag skulle flytta på mig, annars skulle han köra på mig. Fick gå och ursäkta mig för P & S senare för min mindre glada min när de försökte ta min plats.

Dessutom fick jag parkeringen betald av snäll farbror med son i en Goffe. (d.v.s. jag fick deras p-biljett)

Du kan mycket väl ha sett oss för vi var där i fredags :) Du får :7peta på oss ju så att vi inte smiter :tuttar Jag var så upptagen med att följa efter Tom när han älgade omkring så jag såg inte så många.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
OLJEKYLD GSXR skrev:
Du kan mycket väl ha sett oss för vi var där i fredags :) Du får :7peta på oss ju så att vi inte smiter :tuttar Jag var så upptagen med att följa efter Tom när han älgade omkring så jag såg inte så många.

Ja de gick undan ivf :hihi
Jag hann ju inte :7peta , för som sagt, ni älgade verkligen iväg. (kan tänka mig att Tom är duktig på att bana väg han :tummenupp Ingen som vill stå ivägen kanske? :brinnerup )

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
:D Menar du de här?
Utöver dem så såg jag en hel del folk med tröjjan på sig + mavve... som inte hälsade tillbaka! :gnissla

Bifogat

• MWoBB.JPG
    MWoBB.JPG
    97.3 KB · Visningar: 280

Therudeboy

Guest
DreeTman skrev:
:D Menar du de här?
Utöver dem så såg jag en hel del folk med tröjjan på sig + mavve... som inte hälsade tillbaka! :gnissla

Mavve var den enda bland allt sh folk jag såg som var trevlig nog att hälsa.

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...