bullysmile
Killing time? time kills you!
I denna tråd planerat vi de lite större körningarna med lite längre förtid så fler hinner planera in det.
Premiärträffen är nu avklarad så vilket datum ska vi sätta för nästa gruppkörning?
Samt ska den vara en öppen körning eller inte?
Vart ska vi mötas?
Kom igen nu och va lite mer aktiva, för klubben blir det vi gör den till. Så säg erat önskemål för jag skulle kunna planera in en massa körningar men inte säkert ifall det skulle passa er andra. Eftersom jag är ganska flexibel så anpassar jag mig efter er.
Första storkörningen!
SÖNDAGEN DEN 10/5-09
Möte för de från södra sidan vid shell Hallunda. kl 10.30 fireup 10.45 mot spånga.
Möte för de från norra sidan vid okq8 i spånga (kistakorsningen e18) kl 11.15 fireup 11.30
Söderlistan
1. Galii
2. kompressor-kim
3. jompa25
4.
Norrlistan
1. Bully
2. Farbror Mumma
3. InkBash
4. Rammstein
5. Engelolsen
6. Bais
7. Brage
8.
Premiärträffen är nu avklarad så vilket datum ska vi sätta för nästa gruppkörning?
Samt ska den vara en öppen körning eller inte?
Vart ska vi mötas?
Kom igen nu och va lite mer aktiva, för klubben blir det vi gör den till. Så säg erat önskemål för jag skulle kunna planera in en massa körningar men inte säkert ifall det skulle passa er andra. Eftersom jag är ganska flexibel så anpassar jag mig efter er.
Första storkörningen!
SÖNDAGEN DEN 10/5-09
Möte för de från södra sidan vid shell Hallunda. kl 10.30 fireup 10.45 mot spånga.
Möte för de från norra sidan vid okq8 i spånga (kistakorsningen e18) kl 11.15 fireup 11.30
Söderlistan
1. Galii
2. kompressor-kim
3. jompa25
4.
Norrlistan
1. Bully
2. Farbror Mumma
3. InkBash
4. Rammstein
5. Engelolsen
6. Bais