SH / BIKE Pub Den 20/1-07??!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
SH / BIKE Pub Den 27/1-07??!!

Är de nån som är intresserad av att gå på pubkväll den 27/1 - 07
På vårt vanliga vattenhål...Helens krog (gamla Tivoli).

Våra bord är bokade som vanligt från 20.00

:)

Jag ringer å meddelar gänget på Helens krog om att de kan dyka upp då i ställe då de verkar som en hel del ointresse för BB´s party....
Mer info kommer.

Last edited:

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Är de nån som är intresserad av att gå på pubkväll den 20/1 - 07
På vårt vanliga vattenhål...Helens krog (gamla Tivoli).

Våra bord är bokade som vanligt från 20.00

:)

Sist när jag, Anja och Martin kom dit var det inte en jäkel där vi hmm 9 kanske. Vi gick o blev fulla på annat håll o gick tillbaks senare. Men om det kommer lite mer folk så blir det nog kul!

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ja de har vare lite dåligt drag på pubkvällarna och jag själv har bara vare med en kortis i uniformen *asg* lovar bättring :)

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jag vill minnas att de va FULLt ös i november iaf..:rolleyes: :confused: :D :yoparty
O de va inte bara jag som va full då!!:tummenupp

:tummenupp de är ju bra de :) hört att de har vare drag också...

Så du får väl dycka upp på alla pubarna så vi har en som håller igång de andra dönickarna ;)

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
De va nog eldvattnet på Larzons förfest som satte ribban den kvällen..:rolleyes:

hehe ja jag hörde talas om hans eldvatten den kvällen :) jag tänkte att i februari är jag (som de ser ut nu) ledig på den lördagen puben är så då blir de nog flrparyt hos lilla mej...se om jag kan klara av att slå Larzon ;)

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Om man blir lovad en sittplats p,g,a mitt brutna ben så ska väl krökat ordna sig.:tummenupp

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Det e ju mässan helgen efter med medföljande mässhäng, så jag e tveksam om det blir pubbesök oxå, men man vet ju aldrig..

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
Jag är på som vanligt men ja tvivlar på att andra är det, dom kanske laddar inför helgen efter eller har jag fel?:rolleyes:
Avvaktar å ser va tråden visar:yoparty

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Jag får nog ta och lugna mig denna gång. :(
Men som sagt man vet aldrig om man kikar förbi om inte annat. :gnissla
Men nästa Pub är jag gärna med på om jag är barnledig då. :yoparty

Larzon

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
RD 500,2st RD350,SV 650,RG 500 motor+RS 250,Aprilia RSV 1000 Factory
Är det inte läge att flytta Flytta puben till mässhelgen? Kommer vara mycket folk utifrån landet som vill gå ut och ta en öl.Då finns det ju ett ställe att hänvisa folk till.Och då kan det bli mycket folk där..

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Är det inte läge att flytta Flytta puben till mässhelgen? Kommer vara mycket folk utifrån landet som vill gå ut och ta en öl.Då finns det ju ett ställe att hänvisa folk till.Och då kan det bli mycket folk där..

Det vore en bra idé tycker jag med!
/J

Malle

Fick kortet 15/6-06
Gick med
22 May 2006
Hoj
ZX6R -07

Det låter som en mycket bra idé tycker jag :yoparty :tummenupp

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.

Det håller ja med om. :tummenupp
Bra förslag. :yoparty

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.

Bra förslag, förutom att det är lönehelg den helgen så det kan va svårt att få plats, men om alla kommer tidigare än normalt till puben så borde det väl funka? *s* Kakan kanske kan kolla om det går att boka sofforna eller fotöljerna som vanligt då ist?

Så finns det ett mer centralt alternativ till SH-mässfesten. Hoppas Jannica får ihop en massa folk ändå, så hon inte har jobbat och slitit i onödan.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=141837

Last edited:

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(

Härligt Larzon..bra förslag:yoparty

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
*ironignäll on*

För två år sedan tror jag det var 2 på januaripuben och förra året var det kanske 10. Svårt att få något drag i januari oavsett vad man arrangerar.

*ironignäll off*

Om tivoli är laddade mässhelgen kan det bli drag:tummenupp Då kanske man kan släpa sig ut.

Eller så kanske "någon" kan arrangera något kul på mässlördagskvällen som är på söder. :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...