SH - nu ännu långsammare

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Är det jag som blivit gammal och inte uppfattar saker så snabbt, eller har SH blivit långsammare efter den senaste ansiktslyftningen? Känns iallafall som det tar längre tid för sidorna att laddas ner.
Någon som upplever det på samma sätt?

gladh

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Har varit ganska snabb för mig också. Vissa gånger har det tagit väldigt tid, men det beror nog inte på SH.

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
jag bytte till 12mbit när sidan förnyades så jag har bara märkt att de går snabbare :tungan

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Sporthoj ligger i alla fall på en Debian server och det är bra, förra året verkade det vara RedHat och körs på Apache .

Jag tycker också det går lite segt ibland, kanske servermjukvaran inte är optimerad eller så klarar inte hårdvaran av besökarna.

På vilken typ av lina ligger sporthoj på ?

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
gladh skrev:
Är det jag som blivit gammal och inte uppfattar saker så snabbt, eller har SH blivit långsammare efter den senaste ansiktslyftningen? Känns iallafall som det tar längre tid för sidorna att laddas ner.

gladh

Skaffa bredband :rofl

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
gladh skrev:

gladh
Ja, lite trögare här med...

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
se till att inte ladda alla ads överallt så går det minst lika fort som innan, om inte snabbare...

adblocker :) ..

//håkan

EDIT: Fast faktiskt har jag själv handlat från ADs:en är på SH så ... ibland är de bra!

Last edited:

69:an

Avskaffa SJ!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
en liter Honda
gladh skrev:
Är det jag som blivit gammal och inte uppfattar saker så snabbt... <klipp> ...Någon som upplever det på samma sätt?

...att du blivit gammal? :D

Skämt åsido, SH går litet långsammare även hos mig sedan uppehållet. Det kan förstås bero på något tiotusental andra faktorer än just SH självt, men andra sajter går lika snabbt/långsamt som vanligt. Innehållet är naturligtvis det viktigaste (smöra, smöra) och det går hur som helst tillräckligt fort... men bara inte riiiktigt lika fort som innan. :)

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Blondie skrev:
Skaffa bredband :rofl

Kör på kabel, iofs är inte Comhem världens snabbaste leverantör, men risken att de slöar till sig precis samtidigt som SH tog time out är inte så trolig.

69:an skrev:
...att du blivit gammal?

Åfan, det är fler som uppfattat det. Måste blåsa liv i 30-nånting krisen och köpa mig en fräckare hoj. En sån som man kan huuiiiilla och stoppiiiiiea mé. SeN Så sKa Ja liKSoM SkRiva Så HäJ. *fNiSS*

gladh

Nacka

Himla trevlig kille
Gick med
27 Jul 2003
Hoj
Ducati Monster 620 ie dark + Remus kolfiberblås
Jag tycker alltid att det går kanonsnabbt - klart snabbare än de flesta forum jag besöker regelbundet. Väldigt viktigt eftersom det snabbt blir tröttsamt om man måste vänta på att varje sida ska ladda in.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jo, det går slöare att ladda om sidan, däremot skicka inlägg och så flyter som vanligt.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!