Bonnie
Tequila MC
13/10: VIP korten med SH loggan färdigtryckta, priserna är 35:- för Öl/vin/cider mot 42/51/45 annars.
16/10: Nu har vi en liten fin "styrgrupp" som består av mig, cl och MikkE. PMa oss om ni undrar något, eller bara vill dunka i ryggen och gratulera.
20/10: Det blir en tävling med ett exklusivt pris! cl och jag har tagit fram en special edition, en girls only tävling
Denna tråd uppdateras kontinuerligt fram till 22 oktober!
SH pub på Tivoli 22 oktober!
SH puben drar igång vid 20-21 och framåt.
Tredje säsongen på Tivoli och höstens första SH pub.
Jag har pratat med Tivoli så det blir det vanliga upplägget med billigare dricka och lite plastkort för de som är snälla. SH loggan har de, förhoppningsvis orkar de trycka upp VIP korten innan 22 oktober, nåja, sjysta priser har vi redan.
Så här kul var det i våras aprillan pub
Det som vill käka får skriva upp sig på en lista och boka själva till 19.
FAQ
Varför Tivoli?
+ alla hittar dit
+ sjysta soffor
+ sjyst personal
+ bra priser
+ alla får plats
+ snälla med leg för de unga
Fast om "någon" kan pricka in plussen på ett annat ställe så
Jag har aldrig varit på en SH pub, hur gör man?
Enkelt! gå in från Hornsgatan och det första du ser är några röda skinnsoffor, framme!
Det verkar som om alla känner varandra redan?
Många känner varandra såklart, fast det är mycket nytt folk med varje gång, ingen risk att bli utanför.
Låter som om det bara är en massa trist mc prat om motorer och buskörning?
Förvånansvärt lite mc prat, mest som en vanlig pubkväll, kommer man inte på något så kan man alltid prata mc, typ.
Jag är tjej, blir jag typ själv då?
Rätt mycket tjejer är med, du får garanterat uppmärksamhet och VIP kortet är redan i din hand.
Jag är fortfarande skeptisk??
Första gången jag var på SH pub satte jag mig bara i soffan och inom 10 minuter började någon fråga vilken hoj jag körde. Sen har det bara rullat på. Måste upplevas! Om inte annat är ölen billig och man blir garanterat packad
Jag är typ 19, kommer jag in då?
Kom för 21 så kommer du in. Säg att du tillhör "mc gänget" eller liknande. Tivoli har restaurang så där kommer alla in.
Är det inte 99 procent killar på en SH pub?
Relationen är runt 60/40 killar/tjejer.
16/10: Nu har vi en liten fin "styrgrupp" som består av mig, cl och MikkE. PMa oss om ni undrar något, eller bara vill dunka i ryggen och gratulera.
20/10: Det blir en tävling med ett exklusivt pris! cl och jag har tagit fram en special edition, en girls only tävling
Denna tråd uppdateras kontinuerligt fram till 22 oktober!
SH pub på Tivoli 22 oktober!
SH puben drar igång vid 20-21 och framåt.
Tredje säsongen på Tivoli och höstens första SH pub.
Jag har pratat med Tivoli så det blir det vanliga upplägget med billigare dricka och lite plastkort för de som är snälla. SH loggan har de, förhoppningsvis orkar de trycka upp VIP korten innan 22 oktober, nåja, sjysta priser har vi redan.
Så här kul var det i våras aprillan pub
Det som vill käka får skriva upp sig på en lista och boka själva till 19.
FAQ
Varför Tivoli?
+ alla hittar dit
+ sjysta soffor
+ sjyst personal
+ bra priser
+ alla får plats
+ snälla med leg för de unga
Fast om "någon" kan pricka in plussen på ett annat ställe så
Jag har aldrig varit på en SH pub, hur gör man?
Enkelt! gå in från Hornsgatan och det första du ser är några röda skinnsoffor, framme!
Det verkar som om alla känner varandra redan?
Många känner varandra såklart, fast det är mycket nytt folk med varje gång, ingen risk att bli utanför.
Låter som om det bara är en massa trist mc prat om motorer och buskörning?
Förvånansvärt lite mc prat, mest som en vanlig pubkväll, kommer man inte på något så kan man alltid prata mc, typ.
Jag är tjej, blir jag typ själv då?
Rätt mycket tjejer är med, du får garanterat uppmärksamhet och VIP kortet är redan i din hand.
Jag är fortfarande skeptisk??
Första gången jag var på SH pub satte jag mig bara i soffan och inom 10 minuter började någon fråga vilken hoj jag körde. Sen har det bara rullat på. Måste upplevas! Om inte annat är ölen billig och man blir garanterat packad
Jag är typ 19, kommer jag in då?
Kom för 21 så kommer du in. Säg att du tillhör "mc gänget" eller liknande. Tivoli har restaurang så där kommer alla in.
Är det inte 99 procent killar på en SH pub?
Relationen är runt 60/40 killar/tjejer.
Bifogat
Last edited: