Gabor
Guest
Här finns ju alla experter på hur man driver ett land till toppen av existens för alla innevånare...
Vad ska vi heta då?
"Sporthojspartiet de konsekventa"
-Känns som begreppet "Nakcskott" fallit bort?
...Max 2000kr i böter och 1 månads indraget körkort i de mest extrema fallen. ...
Men vem ska vara partiledare? Korvgubbe?
Men det gäller bara bilar va? Inte motorcyklar väl?
Vänstersvängande bilar bör dömas till döden med tycker jag.
Ett val mellan Korvis och Mona Sahlin?
Tillåt mig få skjuta mig själv i ansiktet.
Tillåt mig få skjuta mig själv i ansiktet.
Allt som är vänsterinriktat förbjuds helt enkelt, så även vänsterstyrda bilar....
Långsam ammo finns att hyra....
För att citera en gammal slogan:
"- Våga satsa på dig själv!"
Vad ska vi heta då?
"Sporthojspartiet de konsekventa"
Partiprogram:
- Den personliga integriteten är viktig och en självklar konsekvens är att vi per omgående lägger ner fartkameraprojektet och skrotar möjligheten för upphosvrättshavare att snoka upp vem som gömmer sig bakom vilken IP-adress.
- Övervakning av andra är bra så vi inför ökad övervakning på stan, på bussar, tåg, skolor och ökar jakten på bidragsfuskare.
- Vi skall inte jaga vanligt hederligt folk så vi skrotar jakten på licensfuskare och hastighetsövervakning på vägar som tillåter högre hastighet än 50.
- Granska folk som snyltar på andra och fuskar till sig bostadsbidrag, VAB och andra WT-fuskare. För att frigöra resurser överger vi den moralpanikbetonade jakten på de som råkar köpa lite svart hantverkshjälp eller städhjälp.
- Stängda gränser så länge tant Asta och andra pensionärer inte kan äta oxfilé till vardags. Kan vi inte försörja de som byggt sverige skall vi inte försörja någon annan. Att tant Asta varit hemmafru hela livet och inte betalat en krona i skatt är av underordnad betydelse. Det låter bättre att ta hand om sina gamla än att ta hand om multi kulti.
- Livstid för pedofili och våldtäkt.
- Vi måste ha rimligare straffskalor, lite fortkörning och vårdslöshet har inte dödat någon. Max 2000kr i böter och 1 månads indraget körkort i de mest extrema fallen. 300kr i kontrollavgift för övriga.
- Sänkt skatt för alla som tjänar över 30' övriga får kamma sig och skaffa ett jobb och sluta gnälla.
Vilken färg?
Men vem ska vara partiledare? Korvgubbe?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|