shit asså uppskrivning del 2 imorrn :/

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
shit asså fan får 70/70 på slut provet på bilskolan men om jag sumpar detta nu kommer jag fan ,, ja jag vet inte vad jag kommer att göra

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
BlueNinJa skrev:
shit asså fan får 70/70 på slut provet på bilskolan men om jag sumpar detta nu kommer jag fan ,, ja jag vet inte vad jag kommer att göra

Lycka till!

Ha inte brottom på uppskrivningen. Ta det lungt. När jag skrev upp satt jag nog till den siste och bara kollade igenom alla mina frågor.

Last edited:

lindberg

Yamaha DT125R -03 DEP Pipes och YZ skärm
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
Yamaha DT125R -03 TILL SALU!!!!
Bara du tar det lugnt så går det fint
Fick 57 jag

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
hoho fick 55 :tungan . kanske inte det bästa men jag klarade det samt att jag fått en uppkörningstid! nästa torsdag :tummenupp

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
BlueNinJa skrev:
hoho fick 55 :tungan . kanske inte det bästa men jag klarade det samt att jag fått en uppkörningstid! nästa torsdag :tummenupp

Grattis! lycka till med uppkörningen, vad ska du köra upp på för hojj?
jag körde på trafikskolan rg125 från 82 :d vurpad av andra elever ett antal gånger :D svår som fäjn att köra, men det gick bra..

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
Jimmyboy skrev:
Grattis! lycka till med uppkörningen, vad ska du köra upp på för hojj?
jag körde på trafikskolan rg125 från 82 :d vurpad av andra elever ett antal gånger :D svår som fäjn att köra, men det gick bra..

hehe , nja jag kommer köra på min.. här där jag bor har dom inga 125:eek:r .. tråkigt nog men sant

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
uggla skrev:
Härligt att du klarade det, men UT OCH TRÄNA, varenda dag, allt ska sitta i ryymärgen.

är lite små tjatigt bara att bli blöt som satan så fort man öppnar dörren.. man behöver inte ens gå ut för att bli blöt hhe ;)

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
BlueNinJa skrev:
är lite små tjatigt bara att bli blöt som satan så fort man öppnar dörren.. man behöver inte ens gå ut för att bli blöt hhe ;)

UT! träna, skit samma om det regnar, stor risk att det gör det på uppkörningen också, tränar du nu i blötan, kommer du vara säkrare på bromsningen på torrt underlag. Jävulst bra att ha kört mkt i blötan innan uppkörningen, satt du har koll på bromsningen.

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
BlueNinJa.

Vad gör du på svenska lektionerna? "Shit asså" är inget språk vi vill se här. Och absolut inte i en rubrik. Uttryckssymbol gubbar tex: :/ lämpar sig heller i rubriken. Välj istället en inläggsikon!

Du är nu varnad. Upprepas detta kommer du att bli avstäng

Låser tråden eftersom du klarat provet.
Grattis :)

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
steffo skrev:
Vad gör du på svenska lektionerna?

Ja, man kan sannerligen undra vad folk gör på svenskalektionerna egentligen? Att lära sig hantera sammansatta ord verkar inte vara direkt högprioriterat! Nåja, det är väl engelskans fel......

Jag tänkte jag skulle läsa lite i 125-forumet för skojs skull, men det går ju inte. Folk skriver ju så förfärligt illa att man knappt ids läsa något överhuvudtaget. Fan killar, vad skall ni jobba med när ni blir äldre? Inse att det är bra att kunna uttrycka sig på korrekt svenska. Och det där med "jag orkar inte skriva bra" är väl förståeligt, jag skriver också fult som f-n på MSN etc. Man kan variera stilen efter omständigheterna, men man ska nog inte förvänta sig att bli tagen alltför seriöst om man postar ett inlägg i ett forum någonstans och använder sig av "Lunar-svenska".

Jag vet inte varför jag gnäller, jag är nog bara trött och det angår strängt taget inte mig. Hoppet om en särskrivningsfri värld har jag sedan länge gett upp. :3freak
Skriv hur ni vill! :tummenupp

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
steffo skrev:
BlueNinJa.

Vad gör du på svenska lektionerna? "Shit asså" är inget språk vi vill se här. Och absolut inte i en rubrik. Uttryckssymbol gubbar tex: :/ lämpar sig heller i rubriken. Välj istället en inläggsikon!

Du är nu varnad. Upprepas detta kommer du att bli avstäng

Låser tråden eftersom du klarat provet.
Grattis :)

hahahahaha :smasha :mattias :corn ;)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...