BlueNinJa skrev:shit asså fan får 70/70 på slut provet på bilskolan men om jag sumpar detta nu kommer jag fan ,, ja jag vet inte vad jag kommer att göra
Padde skrev:Lycka till!
SmackMan skrev:Ta det lungt och tänk MER än en gång!! det gjorde inte jag men så fick man 52 p
heja! gick ju bra ju... nu är det bara uppkörningen kvar..BlueNinJa skrev:hoho fick 55 . kanske inte det bästa men jag klarade det samt att jag fått en uppkörningstid! nästa torsdag
BlueNinJa skrev:hoho fick 55 . kanske inte det bästa men jag klarade det samt att jag fått en uppkörningstid! nästa torsdag
Jimmyboy skrev:Grattis! lycka till med uppkörningen, vad ska du köra upp på för hojj?
jag körde på trafikskolan rg125 från 82 :d vurpad av andra elever ett antal gånger svår som fäjn att köra, men det gick bra..
BlueNinJa skrev:hoho fick 55 . kanske inte det bästa men jag klarade det samt att jag fått en uppkörningstid! nästa torsdag
uggla skrev:Härligt att du klarade det, men UT OCH TRÄNA, varenda dag, allt ska sitta i ryymärgen.
BlueNinJa skrev:är lite små tjatigt bara att bli blöt som satan så fort man öppnar dörren.. man behöver inte ens gå ut för att bli blöt hhe
BlueNinJa skrev:är lite små tjatigt bara att bli blöt som satan så fort man öppnar dörren.. man behöver inte ens gå ut för att bli blöt hhe
och? jag kör endå fast det regnar, friviligt! när du börjar köra mer sen så kommer du säkert att förstå varför du me men ut o träna nu!BlueNinJa skrev:är lite små tjatigt bara att bli blöt som satan så fort man öppnar dörren.. man behöver inte ens gå ut för att bli blöt hhe
steffo skrev:Vad gör du på svenska lektionerna?
steffo skrev:BlueNinJa.
Vad gör du på svenska lektionerna? "Shit asså" är inget språk vi vill se här. Och absolut inte i en rubrik. Uttryckssymbol gubbar tex: :/ lämpar sig heller i rubriken. Välj istället en inläggsikon!
Du är nu varnad. Upprepas detta kommer du att bli avstäng
Låser tråden eftersom du klarat provet.
Grattis
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |