ak4
Ducatista
Jag är en ny och glad sporthojsägare som bokat in mig på kursen den 28/6. Jag tänkte höra om det är några andra som tänkte åka och kanske vill åka tillsammans...?
Ha det bäst!!
Ha det bäst!!
Jag är en ny och glad sporthojsägare som bokat in mig på kursen den 28/6. Jag tänkte höra om det är några andra som tänkte åka och kanske vill åka tillsammans...?
Ha det bäst!!
Aha, steg 2... Själv är det första gången jag kör på bana, spännande Mmm, traila ner den låter nog som ett bra alternativ, kan tänka mig att man är HELT SLUT efter en hel dag där. Jag har funderat lite på hur man ska göra, brukar folk åka upp dagen innan och sova över där eller? Har ju icke tillgång till släp.
Det går bra att köra dit , köra på banan och köra hem också .. men de sista 10milen hem sög ... men det går. (iofs så körde jag inte alla pass men iallafall.. det går
Klart det går. Jag hojade ned i plus 2 05.00 (18/4)...frös som ett djur precis hela vägen (trots luvtröja utanpå skinnstället, jag kände mig både lurad och kräNGt!!11one!1 s.a.s ) - en dag på ett blåsigt fält med knappa 10 grader, massor med körning, klart mosig och en försiktig hemresa, nu var det nere på +5-6 igen..
Kan lugnt säga att jag hade föredragit att traila ned, även om jag "bara" har 14 mil till banan från garaget.
/J
Även jag är inbokad denna dag, men jag drömmer om att ställa hojen på släp för det är inte kul att köra hem (inte så kul att köra ner heller för den delen) Men jag har varken släp eller bil med dragkrok
Någon som har en dragkrok och kan tänkas dela på kostnaden för hyra av släp/bensin?
Nån som vill dela stuga om det finns lediga? Annars blir det hotell!!=)
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|