Sidor som värderar motorcyklar?

micke85

Sommar och sol där jag bor
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ninja zx6r
Hej
Jag söker websidor där man kan värdera motorcyklar ?, har sökt i forumet men hittar inget om detta.
/Tacksam för hjälp

Inget specifikt men www.begagnatpriser.se finns. Där kan du fylla i uppgifter om hoj och få ett svar med olika konfidens.(det står hur bra konfidensen är på just det du angett.
:)
Swanemar

Blocket.se - 10-15% är väl ungefär vad din hoj är värd.

Vadå annan sida? När du redan är inne på besserwisser.com??
Lägg upp infon här så kommer SH-pöbeln göra en snabb, precis och gratis värdering av objektet.

Sen är det bara att följa mallen nedan;

TüyfFa zPorthåJjar av typen literklubba såsom R1, Blade, Ninja & Gixxer - dra av 40-50% på SH-pöbelns prisuppgifter. Minst.
Inte så tuffa hojar av typen random offroad/street/600räser/etc - lägg till 10-20% på SH-pöbelns prisuppgifter.

Klart!

:glömdet

Inget specifikt men www.begagnatpriser.se finns. Där kan du fylla i uppgifter om hoj och få ett svar med olika konfidens.(det står hur bra konfidensen är på just det du angett.
:)
Swanemar

Kul sida. Tyckte min hoj blev värd mindre om jag klickade i att den var svensksåld jämfört om jag inte gjorde det. :va

Jag fattar också att dom går på statistik på sålda objekt, men både lägsta och högstapris i intervallet sjönk lika mycket när jag valde "svensksåld" och samma fem objekt dök upp i "underlaget".

Miniblinkers höjde det uppskattade värdet på hojen med 2000 spänn:rofl

haha kolla på min gamla SRAD, med miniblinkers värd 14000, utan miniblinkers 21500, altså 7500 pic mindre med miniblinkers, ball ;)

Kul sida. Tyckte min hoj blev värd mindre om jag klickade i att den var svensksåld jämfört om jag inte gjorde det. :va

Jag fattar också att dom går på statistik på sålda objekt, men både lägsta och högstapris i intervallet sjönk lika mycket när jag valde "svensksåld" och samma fem objekt dök upp i "underlaget".

Miniblinkers höjde det uppskattade värdet på hojen med 2000 spänn:rofl

Ja. Haha vet ej hur bra det är men det ger iaf en någorlunda prisuppgift. Däremot så kan konfidensen variera kraftigt. Om det t.ex. står konfidens=0 så har de inte mycket att gå på mer än någon/några hojar.
Låter däremot knepigt att din hoj blev mindre värd av detta men...

Det var iaf en sida som jag hittade när jag ställde mig själv samma frågeställning som TS.=)

wooo min cbr är värd 29000 - 62500 :- Och jag som har ute den på blocket för 18000:- med prut! Kanske ska höja priset.. :)

BMW s1000RR årsmodell 2011 kostade ca 155k enligt dem med 500 mil på mätaren, medans en s1000rr 2012 med samma mil kosta bara 148k ^^

:Bugar:Bugar

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back