Sambon hade bytt inläggssulor i löpskorna och dessa gnällde... tipsade henne om att jag nog hade silikonspray i pannrummet och bad henne testa detta.
Senare uppåt dagen märkte jag att det var väldigt halt på golvet i källaren.
Frågade henne var hon varit när hon sprayat... och jodå, hon hade varit i mittersta rummet... där det var mest halt... aja.
Ikväll var jag nere i nåt ärende när ett himla skramlande bröt lös...
Katten hade slagit avigt och låg på rygg och tränade breakdance, snurrade och sprattlade till förbannelse... oftast uppochner....
Va i helvete liksom..??
Vår katt är fluffig med därtill fluffiga tassar.. och laminatgolv... mest troligt är ju att hon fått silikon på tassarna och nu har noll grepp.
Jag bar upp henne och kastade ut henne på gatan men hon var vimmelkantig men tänker att hon väl kommer igång snart...
Så, nu till min fråga... vad i helvete städar man bort detta med?
Senare uppåt dagen märkte jag att det var väldigt halt på golvet i källaren.
Frågade henne var hon varit när hon sprayat... och jodå, hon hade varit i mittersta rummet... där det var mest halt... aja.
Ikväll var jag nere i nåt ärende när ett himla skramlande bröt lös...
Katten hade slagit avigt och låg på rygg och tränade breakdance, snurrade och sprattlade till förbannelse... oftast uppochner....
Va i helvete liksom..??
Vår katt är fluffig med därtill fluffiga tassar.. och laminatgolv... mest troligt är ju att hon fått silikon på tassarna och nu har noll grepp.
Jag bar upp henne och kastade ut henne på gatan men hon var vimmelkantig men tänker att hon väl kommer igång snart...
Så, nu till min fråga... vad i helvete städar man bort detta med?