Silverpilen är här...

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
...ni känner hur fruktan byggs upp va?
Förstår ni är rädda, men frukta intet.
Har ju ingen licens än. Sen dröjer det nog innan jag har fart nog att vara med o tävla om sista platsen. Men den tiden kommer kanske, vem vet...

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Blixtens broder på en silverpil blir en fruktad kombination. Korven nästan ägde Sturup Raceway igår. :rock

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
GSXR1100R skrev:
Japp det har han
Fast den är borrad från 175 cc till 600cc. Det viskas fö om mer trim än så... :skrämd

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Så Corben har alltså köpt sig en banhoj. GSX600 då? Arai-dekaltrimmad men det verkar inte vara en sådan kruka på skallen, och förr hade han väl en snygg Shoei?

Jag vill också köpa ha en banhoj, synd bara att jag aldrig har några pengar över. Har hört att det kan kosta lite kronor/euro att vara en RR-wannabe...

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
FireSalle skrev:
Så Corben har alltså köpt sig en banhoj. GSX600 då? Arai-dekaltrimmad men det verkar inte vara en sådan kruka på skallen, och förr hade han väl en snygg Shoei?

Jag vill också köpa ha en banhoj, synd bara att jag aldrig har några pengar över. Har hört att det kan kosta lite kronor/euro att vara en RR-wannabe...
Bara en myt..... kostar knappt något alls :D

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
En sån hoj som Korven skaffat är jävligt billig underhållning ISTÄLLET för gathoj för 70k plus försäkring. Det är när tävlandet kommer igång som man säljer sin själ för att sedan fundera på om inte mormor skulle kunna börja jobba svart för att kunna sponsa sitt älskade barnbarn lite.

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Jo, det är inte gratis att köra VTR heller, men åtminstone så kan jag köra med den när jag vill (eller när sambon låter mig iaf.) och så lite touring etc. Går t.o.m. att köra till jobbet med. Banåka är så klart roligare, men det ges inte tillräckligt många tillfällen och så är det inte heller gratis.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...