sista natten...

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
ja, gott folk. Då skall man försöka att sluta sina ögon och somna in en sista gång utan a-kort... stora knuten i magen, men jag håller på att försöka lösa upp den. vet att jag kan det här! Är inte orolig för trafiken, och egentligen inte för manövreringen... har klarat av det 100tals gånger. Är bara rädd för att min nervositet skall blossa upp och fucka upp allt!
samling 0600 på körskolan, så det blir lite uppvärmning i alla fall.
skall ta ett djupt andetag eller två nu och försöka sova gott.
dommen meddelas vid 12snåret imorgon.
Fan va roligt det är att köra mc!!!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
LYCKA TILL! Blicken dit du ska, så fixar du det lätt! :tummenupp
Hoppas du kan somna, brukar vara svårt att komma till ro när man är spänd inför något som händer dagen därpå!

korpe

Medlem
Gick med
1 Dec 2003
Hoj
Hogtech
ja jag trodde också jag skulle klara det men det gick åt helvete :mad: men det klart går man körskola så kan man ju inte kugga för när jag körde upp så var det två killar från en körskola där och dom låste bakbrommsen i manöverbanan och i 90 brommsningen men dom fick fortsätta :kocko själv gick det inge bra i garage vändningen för mig men när jag stog och lastade hojen på släpet så kommer det fram en gubbe ifrån körskolan och sa att jag inte skulle ha kuggat på det för han sa att jag körde skitfint och sen sa han att om du hadde kört upp inom körskolan så hadde du klarat kortet galant för jag ser ju att du är duktig och köra sen innan han gick så sa han att han skulle ha skällt ut uppkörnings gubben om jag gick på hans skola jag tabbade ju inte körningen på något vis utan han tyckte att jag inte körde ryckigt nog i garage vändningen jävla skit gubbe stryk :fatta! skulle han ha

Miks

Medlem
Gick med
25 May 2004
Hoj
X-11
Lycka till!!

Min egen uppkörning gick åt skogen pga. dåligt spårval, jag låg i samma spår hela tiden. :huvet :huvet :fatta!
det fanns ingen orsak till att gena som Rossi i tullinge skogarna när det bara är 70 väg.
Nu vet jag bättre, kör som om du håller 200km/h :tummenupp

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
/me ger en hård lyckospark! :tummenupp

Uppkörning i Säve eller? :) Berätta gärna vilka vägar och sådär ni tog.

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Tänk på att vrida på huvudet ordentligt (nästan överdrivet mkt) så att besiktningsmannen ser att du är uppmärksam på omgivningen och andra trafikanter.

Lycka till!

/KaliZ

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Thundercat skrev:
Alla uppkörningar utgår väl ifrån Stora holm?

Edit: Lycka till! :tummenupp

Mycket möjligt, men på min lapp stod det att det var samling på VV's nya kontor som ligger mitt emot Bärby (eller vad det nu heter i Säve, självplocket). Var där och kollade och då var det massa konor uppställda och en lång nyasfalterad raksträcka.

Nåväl, nu är nog bagerah ute och värmer däcken! :tuttar

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Thundercat skrev:
Alla uppkörningar utgår väl ifrån Stora holm?

Edit: Lycka till! :tummenupp

NEJ NEJ NEJ....OBS OBS.

Inga uppkörningar på stora holm längre,var med polarn när han körde upp för ett par veckor sen,Nu mer håller man till i Säve "centrum" nybyggd bana/plan
som ligger på höger sida av vägen precise när man kommer in i Säve innan den fina skylten som sitter ovan vägen som visar hur fort man kör.
Bra bana med grymt grepp i asfalten.

LYCKA TILL OCH TA DET LUNGT :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM