bikerwoman
Bannad
Hej, är det nån mer som inte har ställt av hojen och som känner för att ta en sväng i morgon onsdag 6/10, SMHI har lovat fint väder och +15 grader
Kanske framåt 17-tiden??
Kanske framåt 17-tiden??
bikerwoman skrev:Hej, är det nån mer som inte har ställt av hojen och som känner för att ta en sväng i morgon onsdag 6/10, SMHI har lovat fint väder och +15 grader
Kanske framåt 17-tiden??
bikerwoman skrev:Hej, är det nån mer som inte har ställt av hojen och som känner för att ta en sväng i morgon onsdag 6/10, SMHI har lovat fint väder och +15 grader
Kanske framåt 17-tiden??
Nja jag gillar inte direkt att leda... Så gubben din får GÄRNA leda.bikerwoman skrev:Donken väsby eller shellmacken vid Täby avfarten? Vad tycker ni?
Lite vägar nordost ut eller nåt?
Valrog, du hittar ju bra där eller så kan gubben min leda turen, själv går jag ju som bekant vilse i mitt eget kök....
Typ samma skit härNilles skrev:Är det någon som är norr om stan och kan säga hur vädret är där.. Sitter i årsta och det växlar mellan dugg och små skurar. Verkar spännande med blöt vägbana och löv.. Men jag hoppas det är bättre norr om..
Just nu småduggar det, men det hinner torka upp tills imorn ska du se!Nilles skrev:Är det någon som är norr om stan och kan säga hur vädret är där.. Sitter i årsta och det växlar mellan dugg och små skurar. Verkar spännande med blöt vägbana och löv.. Men jag hoppas det är bättre norr om..
bikerwoman skrev:Hej, är det nån mer som inte har ställt av hojen och som känner för att ta en sväng i morgon onsdag
arrto skrev:låter intressant... kommer dock inte ifrån jobbet förrän 17.00... säg 17.45 så har ni eventuellt en till, om ni vill ha nån offroadare med dvs
smasseman skrev:Med risk för att bli veckans taskmört....
Det är ju mörkt 18:30, ju
TwinSucker skrev:Mäh, har inte du lyse på din hoj
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024