Sittkissningstvångskränkningstråden

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Nej. Det är en manlig frihet som måste bevaras. Vi skall icke falla för feminismen! Hur ska man annars kunna göra en "skogshuggare" liksom?! Sitta ner och skita först, sen ställer man sig upp och kissar skitkorven i två delar. Stå upp och kissa är varje mans rättighet!

T509

Spondon rider!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Spondonbygge, vikt: 168kg tankad o klar! GSXR 750 -03
Man betalar dryga skattepengar för att någon ska sitta och komma på såna här idiotiska saker!!!

Jag blir kränkt att veta att förra veckan jobbade jag för att det här aset ska ha lön för att komma på detta!!!!!!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Är inget att bli kränkt för. V är en hoper sittkissare ändå.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Det är skönt att sitta. Då får man dessutom access till bunten dieselpower magazine bredvid porslinstratten (som av tidigare nämnda anledning fortfarande är i nyskick...).

Men jag höjer inte på ögonbrynen över att det finns män, eller vikingar vars liv tillintetgörs då de sitter och kissar. Någon kan trots håriga apben, svullen pung och hår som växer rakt ut från ansiktet tro att dessa tillhör det svagare könet. Vi saluterar dessa frihetskämpar som står på "the front line" och riskerar liv och lem för allas vår frihet och rätt att kissa stående, säga negerboll, samt fler kuvande företeelser som kan tänkas göra livet meningslöst för oss alla.

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Det är skönt att sitta. Då får man dessutom access till bunten dieselpower magazine bredvid porslinstratten (som av tidigare nämnda anledning fortfarande är i nyskick...).

Men jag höjer inte på ögonbrynen över att det finns män, eller vikingar vars liv tillintetgörs då de sitter och kissar. Någon kan trots håriga apben, svullen pung och hår som växer rakt ut från ansiktet tro att dessa tillhör det svagare könet. Vi saluterar dessa frihetskämpar som står på "the front line" och riskerar liv och lem för allas vår frihet och rätt att kissa stående, säga negerboll, samt fler kuvande företeelser som kan tänkas göra livet meningslöst för oss alla.

Lägg ner Landstinget!

Nietsche fanclub.

Om vi lägger ner landstinget så får vi stå och kissa igen, eller?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jag gillar förslaget av tre anledningar:

1. Det gör så många så arga, synnerligen bland den del av befolkningen som ständigt ältar om hur "lättkränkta" och känsliga alla andra är. Denna tinningsåderpulserande & indignerade ilska är underhållande.

2. Den bevisar att demokratin fungerar då det med all önskvärd tydlighet blir uppenbart att det finns utrymme att lägga fram vilka korkade förslag som helst då väljarkåren brukar kunna ta ner förslagsläggaren på jorden igen. "Tunnelbanebutler någon?"

3. Den stärker mig i min övertygelse att jag inte kommer rösta på ett sätt som skulle kunna gagna VP och gör det enklare den dagen jag skulle vackla och vela vid valurnan då denna övertygelse även kommer vara en ganska enkel tumregel att komma ihåg.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Jag har inget emot det oftast, men tycker det är så förbannat kallt att sitta ner i pissoaren. Dessutom blir man blöt om aset också...

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
Hmm, om jag sitter ner och kissar med snablen hängandes över kanten, skulle det reta upp en vänsterpartist till vansinne? :D

Ulf G

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gott och blandat
Varför skall man kissa inomhus?

Det kostar 800 spänn att göra det utomhus, om polisen råkar se det. :arsele (Det kan det förvisso säkert kosta om man gör det när dom ser det inomhus också, om man inte väljer en plats särskilt avsedd för det.)

tkdrille

Guest
Sitter alltid ner hemma för jag orkar inte städa om jag missar. Men jag kissar min majoritet utomhus så känns dumt och sitta då.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Pissade inte den forna vänsterpartiledaren i en biograffoajé?

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Det kostar 800 spänn att göra det utomhus, om polisen råkar se det. :arsele (Det kan det förvisso säkert kosta om man gör det när dom ser det inomhus också, om man inte väljer en plats särskilt avsedd för det.)

lägga en kabel då, dubbelt så dyrt? :gnissla

Nyheter
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...