Sjuk stoppiecrash och fireburnout

Jocks

Ny medlem
Gick med
9 May 2004
Hoj
..skulle varit kul.
Det är i dom situationerna det kan vara bra o ha hjälm och skydd på sig

Men jag ska inte tjata och säga att han är dum i huvudet bara för han kör utan skydd, utan det får han själv inse med tiden.

Holmgren

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2005
Hoj
Ja tack..
Tycker inte synd om killen för 5 öre, är man trög nog att köra och stunta utan hjälm så får man skylla sig själv, IDIOT:huvet

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Jag tror inte han har trillat tidigare därför behövde han ingen hjälm trodde han.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
trodde att det bara var i amerika som man var dum nog att åka utan hjälm mm.

Att ni orkar hålla på! Byter Jag pannor på taket i hala sneakers är Man bra men om Jag kör i 30 utan hjälm så är man värre ute än om man ligger medvetet oskyddat med en aidssmittad. Sluta nu.

Ringde Ingel-vingel precis efter det där hände och undrade om han skulle med på patricia. Det ville han inte.

Tycker inte synd om killen för 5 öre, är man trög nog att köra och stunta utan hjälm så får man skylla sig själv, IDIOT:huvet

Njuvsfläsh: Han kanske inte räknar med era sympatier utan gör vad han vill med sin kropp. Vissa röker, snortar roliga grejjer, klämmer snoppar i råttfällor, andra jobbar löpande bandet hela livet och kämpar för de åtråvärda ATP-poängen för att sedan åka på testickelcancer dagen efter pension eller så stoppar de utan hjälm. Gilla läget. Du får göra vad du vill med din lekamen.

Last edited:

KuntaKen

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Hoj
KTM 520/525 -02 KTM SX-F -07
Hahaha, MoPpeFuckO! Så länge man bara utsätter sej själv för fara, så är jag helt med på noterna. Hade det varit på slangen i trafik utan kruka hade jag dock gått in i Moral-Mode 2000 Deluxe!

wissel

Ny medlem
Gick med
11 Dec 2005
Hoj
Suzuki TL 1000 R
Att ni orkar hålla på! Byter Jag pannor på taket i hala sneakers är Man bra men om Jag kör i 30 utan hjälm så är man värre ute än om man ligger medvetet oskyddat med en aidssmittad. Sluta nu.

Ringde Ingel-vingel precis efter det där hände och undrade om han skulle med på patricia. Det ville han inte.

Njuvsfläsh: Han kanske inte räknar med era sympatier utan gör vad han vill med sin kropp. Vissa röker, snortar roliga grejjer, klämmer snoppar i råttfällor, andra jobbar löpande bandet hela livet och kämpar för de åtråvärda ATP-poängen för att sedan åka på testickelcancer dagen efter pension eller så stoppar de utan hjälm. Gilla läget. Du får göra vad du vill med din lekamen.

Vem ä de som får plåstra om puckot sen??? eller självläker han kanske... i slutändan får du betala i vilket fall som helst me lite höjda skatter o så.
På med skydd för helvete så vi andra slipper o betala!!

TheElmer

Dyslektisk ordpolis
Gick med
24 Mar 2007
Hoj
Toppluva
Vem ä de som får plåstra om puckot sen??? eller självläker han kanske... i slutändan får du betala i vilket fall som helst me lite höjda skatter o så.
På med skydd för helvete så vi andra slipper o betala!!

Sluta gnäll... Om du inte visste det så läker faktist kroppen sig själv och det är inte systeryster som sitter där och klistrar och bygger med pappermashe..
Va glad att vi har ett sjuksystem som vi har.. En vacker dag ligger du där fast du hade skydd på dig..
Synd att du hade det då.. Kanske varit billigare om du varit utan.. Då hade man sluppit att betala för dig där..

Toye

Salmon River Rajders
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
"Den senaste =)"
Tokiga västeråsare eller har jag fel ?
Har för mig jag sett den sträckan de åker på förut i ett par filmer.

Sköj ser de ut att vara i alla fall o hoppas snubben inte skadade sig för svårt.

axelsson_vpg

Guest

sjukt bra sagt......

wissel

Ny medlem
Gick med
11 Dec 2005
Hoj
Suzuki TL 1000 R
Sluta gnäll... Om du inte visste det så läker faktist kroppen sig själv och det är inte systeryster som sitter där och klistrar och bygger med pappermashe..
Va glad att vi har ett sjuksystem som vi har.. En vacker dag ligger du där fast du hade skydd på dig..
Synd att du hade det då.. Kanske varit billigare om du varit utan.. Då hade man sluppit att betala för dig där..

Jaha...läker bruten nacke me eller??:tummenupp...fan då kan vi ju lägga ner hela sjuksystemet ju:pannkyss

Last edited:

TheElmer

Dyslektisk ordpolis
Gick med
24 Mar 2007
Hoj
Toppluva
Jaha...läker bruten nacke me eller??:tummenupp

Ja den läker. Men sen är inte alltid resultatet givande för den som råkat ut för det.. Sen är det inte den brutna nacken som gör de skadorna du tänker på. Utan skaderna på nerverna..

Orka diskutera..

Valet är hans hur och vad han gör med sin kropp.. Kan nästan tro att det är fler fårfarmare som skadar sig än hojåkare..

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka