Aphrodite
MC Polis
Fireburnouts och en sjuk stoppiecrash!!
http://www.metacafe.com/watch/827769/fire_burnout_stoppie_crash/
http://www.metacafe.com/watch/827769/fire_burnout_stoppie_crash/
trodde att det bara var i amerika som man var dum nog att åka utan hjälm mm.
Tycker inte synd om killen för 5 öre, är man trög nog att köra och stunta utan hjälm så får man skylla sig själv, IDIOT
Ringde Ingel-vingel precis efter det där hände och undrade om han skulle med på patricia. Det ville han inte.
Det kan jag verkligen förstå.
Patricia är ju inte det roligaste stället direkt
Att ni orkar hålla på! Byter Jag pannor på taket i hala sneakers är Man bra men om Jag kör i 30 utan hjälm så är man värre ute än om man ligger medvetet oskyddat med en aidssmittad. Sluta nu.
Ringde Ingel-vingel precis efter det där hände och undrade om han skulle med på patricia. Det ville han inte.
Njuvsfläsh: Han kanske inte räknar med era sympatier utan gör vad han vill med sin kropp. Vissa röker, snortar roliga grejjer, klämmer snoppar i råttfällor, andra jobbar löpande bandet hela livet och kämpar för de åtråvärda ATP-poängen för att sedan åka på testickelcancer dagen efter pension eller så stoppar de utan hjälm. Gilla läget. Du får göra vad du vill med din lekamen.
Vem ä de som får plåstra om puckot sen??? eller självläker han kanske... i slutändan får du betala i vilket fall som helst me lite höjda skatter o så.
På med skydd för helvete så vi andra slipper o betala!!
Att ni orkar hålla på! Byter Jag pannor på taket i hala sneakers är Man bra men om Jag kör i 30 utan hjälm så är man värre ute än om man ligger medvetet oskyddat med en aidssmittad. Sluta nu.
Njuvsfläsh: Han kanske inte räknar med era sympatier utan gör vad han vill med sin kropp. Vissa röker, snortar roliga grejjer, klämmer snoppar i råttfällor, andra jobbar löpande bandet hela livet och kämpar för de åtråvärda ATP-poängen för att sedan åka på testickelcancer dagen efter pension eller så stoppar de utan hjälm. Gilla läget. Du får göra vad du vill med din lekamen.
Sluta gnäll... Om du inte visste det så läker faktist kroppen sig själv och det är inte systeryster som sitter där och klistrar och bygger med pappermashe..
Va glad att vi har ett sjuksystem som vi har.. En vacker dag ligger du där fast du hade skydd på dig..
Synd att du hade det då.. Kanske varit billigare om du varit utan.. Då hade man sluppit att betala för dig där..
Jaha...läker bruten nacke me eller??
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |