Men vad tusan, de tjänar ändå strax över 20 kkr. Inte så de kan köpa en ferrari, men man klarar sig på det. Och de visste det innan de tog jobbet. Om de ville tjäna mer pengar skulle de pluggat och blivit börsmäklare istället..
*hmm*
Men vad tusan, de tjänar ändå strax över 20 kkr. Inte så de kan köpa en ferrari, men man klarar sig på det. Och de visste det innan de tog jobbet. Om de ville tjäna mer pengar skulle de pluggat och blivit börsmäklare istället..
*hmm*
Min brossa jobbar som sjuksköterksa.........
Nyutexaminerad i princip..........1 år erfarenhet
18 500 i grundlön med 4 årshögskolestudier/skulder.........
Grundkurs i retorik ingår inte i sjuksköterske utbildningen i alla fall
Hmm, deras löner speglar ju redan folkets och politikernas värderingar? QUOTE]
Om folkets värderingar är skadade av bla politiker och politikerna har fel eller inga värderingar då? Självinsikt och någon högre moral är väl inget som direkt utmärker "kultur" och "kutym" i den politiska sfären senaste par decennierna, eller?
Han visste väl vad lönen låg på innan han började plugga...Min brossa jobbar som sjuksköterksa.........
Nyutexaminerad i princip..........1 år erfarenhet
18 500 i grundlön med 4 årshögskolestudier/skulder.........
för övrigt; den som skrev om att damma in i en 740: då träffar jag nog hellre en läkare än en syrra.
QUOTE]