Sjukt....

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
Man tillbringar ju för f.. mer tid på detta forum än på hojen :brynad

Rörken måndag, hem, slår på datorn direkt å spana bilder, å sen fortsätter det bara, helt sjukt.

Å sen har man börjat känna en del personer här, då försvinner blygheten med(är redigt blyg).
Därav postar man mera osså rasar det iväg.
Jaja är säkert inte ensamm om detta eller :squid

Men är man ungkarl så gör man ju som man vill :crash

jesper

#72 Rookie 600
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
660+r6
tänk om swedie-pojken kunde snickra till en funktion som visar hur många timmar/dagar/år som man har varit inloggad... men det kanske är bäst att inget veta

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
jesper skrev:
tänk om swedie-pojken kunde snickra till en funktion som visar hur många timmar/dagar/år som man har varit inloggad... men det kanske är bäst att inget veta
oj oj .. det skulle inte vara så bra.. då skulle man bara få svart på vitt att man är beroende av sporthoj.com...
/z

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
TroLliS skrev:

Å sen har man börjat känna en del personer här, då försvinner blygheten med(är redigt blyg).
:crash
ÄR DU BLYG??
Första gången jag såg dig skällde du på nån stackare som hade bromsat fel i nån kurva på Rörken :D
Jag har aldrig märkt av att du skulle vara blyg ivf.. :hej

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
Re: Re: Sjukt....

Tinatjejen skrev:
ÄR DU BLYG??
Första gången jag såg dig skällde du på nån stackare som hade bromsat fel i nån kurva på Rörken :D
Jag har aldrig märkt av att du skulle vara blyg ivf.. :hej

Njaa då var jag nog så arg att jag hoppade :rolleyes:
Eller rättare sagt jag var det, jag var tokförbannad :rodnar

BTW
PM kan man få ibland utan att märka det :fakta

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
TroLliS skrev:
Man tillbringar ju för f.. mer tid på detta forum än på hojen :brynad

Rörken måndag, hem, slår på datorn direkt å spana bilder, å sen fortsätter det bara, helt sjukt.

Men är man ungkarl så gör man ju som man vill :crash

Är man gift och har 2 barn försöker man fortfarande leva likadant! Jag håller med dig om att det är lite sjukt men vore inte för alla trevliga mäniskor man möter i MC kretsar så skulle man inte vara lika manisk i sitt MC utövande och knapprande vid datorn i detta forum! Tänk vilken oas detta forum kommer att vara när vi har is och snö på vägarna och längtar till våren. sh.com :rock rockar fett! Rörken :rock rockar ännu mer men mest betyder :bow alla härliga MC-holister :bow som ger en tröst om att man inte är ensam i sitt "missbruk"!

/Simba

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
Synd

Att man bor i Tierp så Onsdagkvällar å dyligt blir lite svårt att hänga på(samt att jag jobbar 3-skift, det tillåter inga utsvävningar i veckorna).

Kan ju vara kul att se folk utan stället på, alla är ju lika på hojen men kan var helt annorlunda civilt :tummenupp

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Efter två säsonger med zxr:en funderade jag faktiskt på att sälja den och göra något roligt med bilen istället... :eek:

Sedan upptäckte jag torsdagsracen vid Lunda. (vet inte om SH.com hade startat då). Började tillslut känna igen några personer vid Lunda... dessa tipsade om Rörken som jag besökte för första gången förra hösten... På den vägen är det.

Nu har jag inga planer på att bli tvåhjulslös :bow

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Re: Re: Sjukt....

Det är en jädra tur att det här forumet finns. När jag flyttade hit till Uppland sommaren -00 så kände jag inte en människa här uppe. Följande sommar kuskade jag runt på min gammelbläjd helt själv. Våren -02 blev jag tipsad om sporthoj.com. Senare blev jag genom sajten tipsad om Rörken och tänka sig vad massa goa människor man har lärt känna sedan dess!

:bow Sporthoj.com :bow

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce
Re: Re: Re: Sjukt....

Penguin skrev:
Det är en jädra tur att det här forumet finns. När jag flyttade hit till Uppland sommaren -00 så kände jag inte en människa här uppe. Följande sommar kuskade jag runt på min gammelbläjd helt själv. Våren -02 blev jag tipsad om sporthoj.com. Senare blev jag genom sajten tipsad om Rörken och tänka sig vad massa goa människor man har lärt känna sedan dess!

Japp, vet hur det känns. Jag kom från Sysslebäck, via Karlstad, Düsseldorf, Göteborg/Helsingfors och hit.... inte en kotte man kände här, knappt ens gumman.... :rodnar, henne importerade jag ju till Düsseldorf, visade henne hojen sen var vi visst förlovade. Vet inte än idag hur hon lyckades lura mig. :crash Hängde då tidigare mest på www.visordown.com (urmodern till alla hojforum) tills jag kom hem till Sverige och fick höra om SH.com.

Väl i Uppsala gick det ett långsamt år, sen gick det jäddrans fort med Rörken och Lunda och döm om min förvåning när alla farliga håjåkers här i Uppsala inte var så farliga...

//D

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
:p :p :p :p

Yepzz, man hakar kanske lite mä på trenden..

sh
BMW MC Klubbens Forum
Bike.se
senast ägen website

och jätte mycket åkning - hej vi har det skitt roligt och kul..

Har Ni tänkt på att vi I Roadrunnners typ är ett nytt fänomen - en klubb som samles på Internet - mer än i verkligheten...

Hmmm - det blir mycket hoj-time online och offline..
Bilden är från dagens intro på 40 mils Roslags Touring med 37 MC´s

Bifogat

• jctorg11.jpg
    jctorg11.jpg
    63.5 KB · Visningar: 162

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
ÖÖÖh, trådens tema:

Flickan på Bilden - berömd från SH och Roadrunners mingler nu också med MWB-folket - här är fotodolumentation från kvällen på Hamnkrogen i Vaxholm.

Jag hade just set dom noter som Kortstubina nu sku hem och lägga in i en tråd här på SH

:D

Bifogat

• kortstubina.jpg
    kortstubina.jpg
    34.1 KB · Visningar: 157

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600

TroLliS skrev:
Njaa då var jag nog så arg att jag hoppade :rolleyes:
Eller rättare sagt jag var det, jag var tokförbannad :rodnar

BTW
PM kan man få ibland utan att märka det :fakta

Ja, inte var du precis mild och förstående i tonen då iaf...

hoppsansa... tänkte man.. den där ska man nog inte köra i närheten av. (vilket jag ju sen inte behövde bekymra mig om, eftersom du ju körde grön grupp :rodnar )

Har JAG fått PM?

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600

Penguin skrev:

Haha. ja ungefär så...
Vilken tur att sh.com finns... För nu kan jag sitta i Södertälje och prata med alla man känner. För här känner man inte en själ knappt. :eek:
Fredagar,Helger och Måndagar räddar alla dö tid man har här borta :rock

Lucky Luke

::::::::::::::::::::
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1100 XX med original reg.skylt
Vem är beroende av vad??? ;)
Jag är inte beroende jag har bara svårt att slita mig från allt trevligt folk som finns här...
Tro mig!!!

Lucky Luke skulle ta en vit vecka men behövs det när man aldrig har tid å dricka????
Eller var det från SH han menade :D

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Hehe!
Började när jag letade efter en hoj att
köpa, Surfa på olika sidor och ställa
frågor till folk på olika forum.
Då fastnade man på bike.se, Och sedan
satans tur att man stanna för att säga
hej till personerna som satt nere vid pumpen en vanlig kväll.
Dem berättade om URR på
sporthoj.com så efter det blev man juh lite (läs mycket) beroende av vara
online och surfa nya forumtrådar. Goa o glada personer som man nu träffat! askul, riktigt askul. Och en riktigt bra sak att hänga på under vintern! utöver "ons" kvällarna dårå :)

Kram på alla som hänger här på URR!

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce
Jaja...

...klart du kan. Så säger de alla. :fakta

Vad de inte vet är att de har gått ner sig så långt i träsket att det inte finns någon återvändo. Inte ens en lång och smärtsam en.

//D

Lucky Luke

::::::::::::::::::::
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1100 XX med original reg.skylt
Jag måste ta en "vit vecka" ska börja på tisdag, tror jag... :p

Nä men allvarligt så är jag faktiskt beroende och känner ibland att det är lite jobbigt.
Så jag menar faktiskt allvar. :stop :skitdator

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...