Skåneligan + Gelleråsen?!

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Skåneligan har haft en alltför låg representation på Åsen i år och jag undrar osökt varför.
Jalle, Martin, Åsa och Pålle - är dom det enda ni har att komma med?

Nu har jag snappat att Oscar, Zilver och Granny laddar för ERF i Sydsverige men hur är det med SO-finalen på Åsen egentligen?!? Det stör mig grymt att få pisk på K-torp och inte få chans till revanch....

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Sa sant, sa sant. Vi vill se hella mobben daer uppe.
Och hur aer det med laes/svar pa PM Chrille? ;)

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Jag kunde inte ta ledigt den fredagen och därmed kunde jag heller inte köra träningen. Pga det så skippar jag den tävlingen då jag inte vill premiärköra banan på ett kval!

+ att det kommer regna! :fakta

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Da man inte varit pa nan taevling foerrut undrar man:

Hur mycket traening faar man pa fredagen? Tillraeckligt foer att mjuka upp en rostig kropp som inte koert sen i Maj? Eller kan det kanske vara ide aenda att aka upp och traena pa Onsdagen?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Dessutom kommer vissa celebriteter från Karlstad att drälla i depån. Bara det kan ju vara värt ett besök.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
valmers skrev:
Dessutom kommer vissa celebriteter från Karlstad att drälla i depån. Bara det kan ju vara värt ett besök.

För att inte tala om finkocken ( :rolleyes: ) från Bäcktorp, lagar endast åt utvalda personer i depån.

Förresten Chrille: Hade du ugn?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Goodstuff skrev:
För att inte tala om finkocken ( :rolleyes: ) från Bäcktorp, lagar endast åt utvalda personer i depån.

Förresten Chrille: Hade du ugn?

Se där, VIP-catering! Tala nu om när man bör vara på plats; räcker det med söndag eller är lördagen också att rekommendera? Vad tar den gode Mike Bluff i inträde (observera att denna fråga kommer från snåla kamrater som trots fri skjuts till och från Åsen tvekar om närvaro)?

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
valmers skrev:
Se där, VIP-catering! Tala nu om när man bör vara på plats; räcker det med söndag eller är lördagen också att rekommendera? Vad tar den gode Mike Bluff i inträde (observera att denna fråga kommer från snåla kamrater som trots fri skjuts till och från Åsen tvekar om närvaro)?

Gustav, Ugn finns inte. Två gasol-lågor och en grill...

Valmers, säg till de snåla kompisarna att SMARTA snåla kompisar köper rabatterade biljetter hos sina favoriter bland serieanmäldaSO-förare. Bla finns möjligheten hos en riktigt stilig kille från Uddevalla. ...och NEJ, Jimmy är inte serieanmäld.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Jenny, tuttar kan hjälpa dig med mycket här i världen men mat?!?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Macho Woman skrev:
Hur många vill Gustav the cock bjuda på middag? Storbystade rödhåriga går före i kön, va?

1. Jag hoppas du menar "cook".
2. Det är en pengafråga.
3. Vem betalar?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Macho Woman skrev:
Hur många vill Gustav the cock bjuda på middag? Storbystade rödhåriga går före i kön, va?

Vet inte hur Gustav ställer sig till det. Min kö går du före i iallafall......fast det brukar iofs inte stå värst många i den....

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Chrille skrev:
Jenny, tuttar kan hjälpa dig med mycket här i världen men mat?!?

Det funkade på pizzeria i Västerås. Jag klev fram till disken och sade sådär lite käckt: "Hej! Jag är tjej. Jag har bröst. Blir det billigare då?". Och det blev det!

sepahewe

För gammal för att slå Rossi
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
N/A :(
Macho Woman skrev:
Det funkade på pizzeria i Västerås. Jag klev fram till disken och sade sådär lite käckt: "Hej! Jag är tjej. Jag har bröst. Blir det billigare då?". Och det blev det!

:rofl Könsdiskriminering, jag vill ha lägre skatt som kompensation :rofl

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Macho Woman skrev:

I ett jämlikt samhälle(som vi juh :rolleyes: lever i ) så får jag alltså rabatt om jag stolt kör en helikopter när jag står vid disken??

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...