Skön kille!

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hehe, som Ja-röstare måste jag bara hålla med honom. :bow :D

Insändare i tidningen från frispråkig person
(bosatt i förort till stockholm).

Så har det då bevisats det som jag har gissat på länge, ca 60% av detta lands befolkning är idioter,dom röstade nej till euron och fråntar oss andra psykiskt stabila chansen att få leva som fullvärdiga europeér..nu
har befolkningen tillåtits välja och lantlollorna segrade!
(Lantlolla = skogsdel av befolkningen som med tom blick pratar med enstaviga ord som "Öh", "Hä" och "Å", går klädda i V-jeans, täljer barkbåtar med AMS bidrag, har bringan nersmetad med snusdrägel,och som indelar året i två årstider,(före och efter älgjakten).

Inom kort när vår industri nu flyttar utomlands, kommer troligen våra största exportprodukter att bestå av moraklockor, dalahästar, surströmming,virkade spetsar samt flätat hästtagel till den numera Polska sängtillverkningen. Enda exportmarknaden finns nu i Norge och på Cuba.Om vi småföretagare i Sverige nu skickar en faktura för sålda varor till kunder i europa så kommer den med största sannolikhet
att hamna i papperskorgen tillsammans med Nigeriabrev och andra bluffakturor. Största dragplåstret på Tekniska museet blir Ikeas sexkantsnyckel,den kommer att beundras av nejsägarna från orter som utvärtes bruk och rakvattnet och som har tvingats åka med minst fem
olika järnvägsbolag,förskingrade från SJ, innan dom tog sig ner till Stockholms tomma gator.Flottan kommer att ånyo tvingas sjösätta Vasa för nya provseglingar så vi kan försvara kronan från utländska attacker. Dom säkraste jobben kommer att finnas inom utsugarverksamheter som kommunstyrelser, Vattenfall, inhe(Ä)mska försäkringsbolag som livnär sig på spekulationer i kronkursen, Kronofogdemyndigheten,och Skattemyndigheten,nya arbetstillfällen kommer att skapas på det nyinrättade utvandrarverket.

Jag som är medicinskt lite krasslig kommer nu knappast att hinna
uppleva en enda dag som fullvärdig europé,detta har knutpatrioterna
berövat mig och min familj. Mardrömmen är att mina barnbarn skall
bli tvungna att försörja sig med att putsa skor åt rika finnar,att deras skolgång kommer att styras av någon religiös sekt. För att komma in på landets enda högre utbildning (jordbruksskolan),krävs att dom vinner ett SM i plöjning. Motorsportintresset för ungdomar kommer att täckas av landsomfattande serier för Epa traktorer,arrangerade av Centerpartiet. Värst av allt, Norska kommer att införas i skolorna som första val av utländskt språk! Åt helvete med den del av befolkningen som som har fler än tre siffror i riktnumret, dom borde inte ha fått rösta.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Har redan varit uppe. Nu som då ser jag inte poängen.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
nej, det är inte sakligt på nåt sätt, sånt trams kan mna säkert hita en nej sägare som skrivit ifall det blivit JA, dax att acceptera faktum gnällhuven

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Man of War skrev:
Tur att de inte vann då.

Ja jag VET att jag är elak nu, ta det inte så hårt.

LOL
du har så rätt så rätt

men vi får väl ändra dem så de kommer på bättre tankar :fakta

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...