Jag filtrerade bort fyrhjulingar / ATV då jag inte anser att de är att betrakta som hojar...Men det betyder ju i så fall att det finns nästan hundra unika fyrhjulingar, utöver fyrahundra unika "vanliga" hojar...Nästan värre...
Jadå, inte över 200! brukar jag svara!
Aldrig över tre sifffrigt brukar jag säga till min mamma när jag drar iväg
Aldrig över tre sifffrigt brukar jag säga till min mamma när jag drar iväg
Trovärdigt! Mamma kan man ju inte ljuga för!
Menar du max tresiffrigt?
-"Om du vill att det ska låta sådär kan du väl dra in avgasröret i hjälmen?"
Äldre arbetskollega med andra värderingar än en yngre med ny supermotard.
Helgens bästa, uttalat av argsint white trash kärring som hoppade ur en bil samtidigt som jag klev av hojen:
"Men...du ska OCKSÅ köra över farthindrena...!!!"
Vägen till kommunens största badplats har i sedvanlig ordning försetts med tillfälliga farthinder, sådana där orange plastremsor som kommunen envisas med att lägga ut lite här och där. Vägen är väl fem meter bred, farthindrena kanske fyra och femtio. Alltså ett jävla irritationsmoment för alla bilar men tillräckligt med plats för att snyggt åka vid sidan om med vilken hoj som helst...
Min gissning är att kärringen tappade telefonen och fejsbook-kontakten, alternativt spillde ut rödvinet då bilen guppade till över farthindret.
Helgens bästa, uttalat av argsint white trash kärring som hoppade ur en bil samtidigt som jag klev av hojen:
"Men...du ska OCKSÅ köra över farthindrena...!!!"
Vägen till kommunens största badplats har i sedvanlig ordning försetts med tillfälliga farthinder, sådana där orange plastremsor som kommunen envisas med att lägga ut lite här och där. Vägen är väl fem meter bred, farthindrena kanske fyra och femtio. Alltså ett jävla irritationsmoment för alla bilar men tillräckligt med plats för att snyggt åka vid sidan om med vilken hoj som helst...
Min gissning är att kärringen tappade telefonen och fejsbook-kontakten, alternativt spillde ut rödvinet då bilen guppade till över farthindret.
"Har du problem med ljud du inte gillar kanske du ska använda hörselskydd!"
Standard BMW, med originalblås.
"Du kanske skall se över ljuddämparen om du behöver hörselproppar innanför hjälmen. Tänk på oss andra runt omkring, som inte ens har hjälm som skydd." sade den näbbige när jag rullade di gule inför avfärd.
För en gångs skull blev jag svarslös. Hur når man en sådan människa?
Du skulle svarat Biltema har det kittet nuHipster som betraktar min 124"-sportster på en bensinstation.
"Vart köpte du det här kittet?"
Hipster som betraktar min 124"-sportster på en bensinstation.
Hipster som betraktar min 124"-sportster på en bensinstation.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |