unamed
Guest
Hur är det med 125 hojarna i Skövde?
Finns ni?
Finns ni?
unamed skrev:Hur är det med 125 hojarna i Skövde?
Finns ni?
Gött, vad blir det för hoj då?Svanen skrev:Jag tillhör egentligen inte skövde, bor 4 mil utanför men endå
Har ju faktiskt ingen hoj heller, men jag hämtar henne imorgon
NSR_Martin skrev:Gött, vad blir det för hoj då?
42´000 var inte mycket, bra pris för en sprillans...Svanen skrev:En sprillans ny Aprilia MX 125..
Hittade en snubbe som tog hem en från Tyskland.
42k tror jag det var han skulle ha, inte riktigt säker där, vet nog bättre imorgon
Sorry för OT
zpeppy skrev:42´000 var inte mycket, bra pris för en sprillans...
LiCrO skrev:Du får väl hänga på oss http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1221405#post1221405
Du hänger nog på med din 125a vi gasar inte så mycket
Det funkar bättre än man tror, vet av erfarenhet... Skulle jag varit du hade jag tackat för att han säger att du får hänga på dom...unamed skrev:Jag har aldrig blivit mobbad förut, Men kommer bli det garanterat då
Joho, på med lite kläder o se till o kör aktivt som fan så fryser du inte, jag lovar, hehe... Fast se till att du inte behöver stanna o tanka eller så, DÅ blir det kallt Sen får man aldrig mer upp värmen ,heheSvanen skrev:Jo priset var helt OK, den kostar ca. 50k i Sverige så jag sparade några lakan iaf..
Dock så blev det ändrat så att jag hämtar den på söndag istället!
Det roliga är ju bara det att imorse var det -19 grader här, då kör man inte gärna motorcykel
Hänger gärna på och kör en sväng, så länge jag hänger på villsäga
NSR_Martin skrev:Joho, på med lite kläder o se till o kör aktivt som fan så fryser du inte, jag lovar, hehe... Fast se till att du inte behöver stanna o tanka eller så, DÅ blir det kallt Sen får man aldrig mer upp värmen ,hehe
SOMMAR!!
unamed skrev:Jag har aldrig blivit mobbad förut, Men kommer bli det garanterat då
Estremo skrev:Jodå, jag finns här. Har även sett en TZR ibland här i Skövde men annars verkar det vara dåligt med 125r här. Säg till när du ska ut och gasa så hänger jag på.
Jag bor egentligen i Axvall men pluggar i Skövde så jag bor där på veckorna. Jag bor i Hasslum, precis i utkanten av stan mot Tibrohållet. Du då?unamed skrev:kan ju vara kul att köra med bara 125r
vart i Skövde bor du?
Estremo skrev:Jag bor egentligen i Axvall men pluggar i Skövde så jag bor där på veckorna. Jag bor i Hasslum, precis i utkanten av stan mot Tibrohållet. Du då?
Självklart. Ska bara se till att bli klar med mina nya kåpor så är jag snart ute på vägarna igen.unamed skrev:ok..jag bor i Lunden, ungefär vid Maxi.
Men om vädret blir bättre så får vi ta en sväng
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |