FettSnok
96% enligt läkaren
Ryssar. Ett sopfolk inte ens värt det blå bläcket deras födelsecert är skrivet utav.
Usch, hemskt skrivet.Ryssar. Ett sopfolk inte ens värt det blå bläcket deras födelsecert är skrivet utav.
Usch, hemskt skrivet.
Jag har en rysk kollega nu, jättetrevlig.
Jag frågar varken ryssar eller kineser vad de tycker. Blir krystat oavsett.Jag försöker också intala mig "Inte alla ryssar..."
För dom jag känner tycker alla att det här kriget är en katastrof.
Sen uttalar dom sig alla mer eller mindre försiktigt om saken beroende på hur man kommunicerar.
Tror du med förstår vad som avses. Det är som med många andra minoriteter..Usch, hemskt skrivet.
Jag har en rysk kollega nu, jättetrevlig.
Ganska bra ändå av en ZIS från 30/40-talet att rulla på motorvägen mot fronten 90-år efter den designats 1933....
Nu plockar ryssarna fram de hemliga vapnen som de dolt i bergrummen fram tills nu.
Bäva, Kiev!
Tror du med förstår vad som avses. .
Ganska bra ändå av en ZIS från 30/40-talet att rulla på motorvägen mot fronten 90-år efter den designats 1933....
Läste du resten av inlägget så vet jag iaf att inga frågetecken föreligger längreFaktiskt inte, såg vara vad du skrev.. Och det var inte så vackert.
Hela inlägget löd och lyder:Läste du resten av inlägget så vet jag iaf att inga frågetecken föreligger längre
——
Avseende klipp på äldre fordon så skulle det kunna vara så att det är vad som ska till nån parad. Kanske. Om det är tilltänkt till fronten är det frågan om det är mer stjälp än hjälp..
——
Dagens ”inte förvånad” måste ändå vara de handlingar som kommit fram avseende Putins planer på övertagandet av Ukraina med koncentrationsläger och annat vidrigt. ”Skicklig”, var det vad du använde Tammer, i kontexten den onde lille diktatorn Putin?
Putin wanted ‘total cleansing’ of Ukraine with ‘house-to-house terror,’ leaked spy docs reveal
Russian President Vladimir Putin planned a “total cleansing” of Ukraine with “house-to-house terror” to subdue its people, leaked spy documents reportedly show.nypost.com
Men ge dig nu, du citerade uppföljande inlägg (avklippt), det första som du fortsatt pratar om torde vara passé.Hela inlägget löd och lyder:
"Ryssar. Ett sopfolk inte ens värt det blå bläcket deras födelsecert är skrivet utav."
Det här är det enda inlägg jag citerat och hade åsikter på, något uppföljande känner jag inte till, om du inte menade det du skrev var ju det jättebra men det är verkligen inte tydligt.Men ge dig nu, du citerade uppföljande inlägg (avklippt), det första som du fortsatt pratar om torde vara passé.
Konstigt. Du citerade även det uppföljande.Det här är det enda inlägg jag citerat och hade åsikter på, något uppföljande känner jag inte till, om du inte menade det du skrev var ju det jättebra men det är verkligen inte tydligt.
Tips: skriv inte att hela folkgrupper är värdelösa om du inte tycker det. Om du tycker det är det helt okej för mig men bered dig på att argumentera.
?
Vet inte om jag köper källan The Sun rakt av, men de hänvisar ju till Gulagu.net som skriver om anonyma tips de fått från FSB. Läser man deras artiklar så kan det mycket väl stämma eller inte. De brukar kunna få bra information inifrån ryska staten med jämna mellanrum. Svårbedömd där.Dagens ”inte förvånad” måste ändå vara de handlingar som kommit fram avseende Putins planer på övertagandet av Ukraina med koncentrationsläger och annat vidrigt. ”Skicklig”, var det vad du använde Tammer, i kontexten den onde lille diktatorn Putin?
Putin wanted ‘total cleansing’ of Ukraine with ‘house-to-house terror,’ leaked spy docs reveal
Russian President Vladimir Putin planned a “total cleansing” of Ukraine with “house-to-house terror” to subdue its people, leaked spy documents reportedly show.nypost.com
Lite så funkar ju logiken. Om man ska ta ett land på kortvarigt angrepp (tvärtom mot utfallet…) så är egna förluster hanterbart genom kedjan bakåt. Inte stå och kremera i bakre läge.. men det faller mer på plats nu med (om det är överensstämmande såklart) den mer skoningslösa planen.. de som inte underkastar sig skulle bort. Kommer ni ihåg vilka förband som stod för norr om Ukraina, på tomgång, redan första dagen? Minns du? Det nationalgardet (Rosgvardia).Jo, krematorierna var till för de av gripna och insamlade ukrainarna som skulle torteras, dödas och sen skulle försvinna, inte för stupade ryssar.
Det kan det mycket väl ha varit. Initialt var uppgiften att de var med i kolonnerna för att man räknade med förluster. Men det verkar inte särskilt logiskt mtp hur begränsat med försörjning de hade (inte mer än för ett par tre dagars anfall).Var inte krematorierna ett fall av missinformation?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|