Tammer
Gudomlig sporthojare
Du kan väl inte döma ett folk med 140 miljoner invånare efter dina intryck på Mallis..?Det räcker att åka till valfri semesterort dit ryssar också åker för att se vilken typ av folk det är
Du kan väl inte döma ett folk med 140 miljoner invånare efter dina intryck på Mallis..?Det räcker att åka till valfri semesterort dit ryssar också åker för att se vilken typ av folk det är
Shit happens i krig. Fast nu var inte frågan vad som hände mellan Sovjetunionen och Finland för 80 år sedan, utan om dagens Ryssland skulle kunna tänkas anfalla Sverige.Till och med ett supertroll som du måste väl kunna spåra upp någon fortfarande livs levande människa som var med om finska vinterkriget…?
Så kan du själv fråga dem om deras åsikt kring moskoviter. Om deras far som blev avrättad ute på gården. Om deras mor som blev våldtagen på köksbordet inför alla ungar. Eller om gården som sattes i brand. Av modiga och ärorika moskoviter som ju inte alls är farliga eller opålitliga och inte alls begår några krigsbrott…
Shit happens i krig.
Det är bara militära mål som bombas av ryssarna. De fega ukrainarna kan dock gömma dessa mål bakom oskyldiga civila. Då kan de bli så där.
Agnet ska väl vara i andra änden på utrustningenDet var fan det sämsta agn jag någonsin har sett, och då har jag fått en gädda som högg på flötet som låg och guppade utanför båten medans jag satte mask på kroken.
Tror det snarare är:Det var fan det sämsta agn jag någonsin har sett, och då har jag fått en gädda som högg på flötet som låg och guppade utanför båten medans jag satte mask på kroken.
Är väl samma folk i alla trådar.Han verkade ge upp och dra vidare till Kina-tråden. Folk är inte lika vana vid fisket där.
Göm alla tillhyggen, och kör pet-flaska, tror jag.Är väl samma folk i alla trådar.
Vi kanske bara borde flytta ihop.
Undrar hur en OT-pubkväll skulle bli.
Fiskdamm känns väl given?Är väl samma folk i alla trådar.
Ja, en kväll på lokal måste det bli för att köra en sväng och stanna vid ett fik eller matställe kräver en motorcykel så det är väl uteslutet?Är väl samma folk i alla trådar.
Motorcykel förare är jättefarliga, de vill man inte möta på lokal.Ja, en kväll på lokal måste det bli för att köra en sväng och stanna vid ett fik eller matställe kräver en motorcykel så det är väl uteslutet?
Varken på nätet, lokal eller i verkligheten.Motorcykel förare är jättefarliga, de vill man inte möta på lokal.
Gud nej.Varken på nätet, lokal eller i verkligheten.
Tur att du inte passerade Mickelsgård när ett antal motorcykelförare var där!
Kyllä, en ole suominkielin!Gud nej.
Svenskar, dessutom.
Jag kan ta en taxi?Ja, en kväll på lokal måste det bli för att köra en sväng och stanna vid ett fik eller matställe kräver en motorcykel så det är väl uteslutet?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|