Ska man vara orolig för Ryssland?

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Jag hade hemskt gärna stängt honom ute från de två trådar han fyllde med trams istället för att blockera honom, men det finns inga sådana verktyg.
Han blev varnad, fick en tillfällig ban och när det inte hjälpte fick han en permanent ban. Jag hade personligen helst sett att han tonade ner det istället för att han blev bannad.
Det var väl ganska precis det budskap Brooklyn försökte få fram.
Privata företag, forum, partier och dylika arbetsgivare kan, och bör, ha egna regler för vad som räknas som gångbart.
Bli bannad är inte samma som att bli satt i fängelse för vad man uttrycker.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det var väl ganska precis det budskap Brooklyn försökte få fram.
Privata företag, forum, partier och dylika arbetsgivare kan, och bör, ha egna regler för vad som räknas som gångbart.
Bli bannad är inte samma som att bli satt i fängelse för vad man uttrycker.
Det är väl inga problem att allas åsikter inte publiceras överallt, men om vi nu skulle ge oss på Tammer, kontakta hans arbetsgivare med skärmdumpar, kräva att han stängs av från alla andra forum, kontakta hans familj och vänner och fackförbund - då skulle vi göra det som många tycker är ganska naturligt och rent av trevligt.

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj
R1200GS , MT09 , Bäbis Ninja.. och en jävla massa mc under 40+år :)
Trist tycker jag, Alla Idioter ska få va med! Även jag..:)..

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj
Det är väl inga problem att allas åsikter inte publiceras överallt, men om vi nu skulle ge oss på Tammer, kontakta hans arbetsgivare med skärmdumpar, kräva att han stängs av från alla andra forum, kontakta hans familj och vänner och fackförbund - då skulle vi göra det som många tycker är ganska naturligt och rent av trevligt.
Tycker nog ändå..Plutten att du är en :hjarta 9789189538696_200x_mallgrodor-och-andra-citat.jpg

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Kan vara höst / vinter-deppet som slagit in. Jag känner själv en slags orkeslöshet och apati inför den kalla mörka tid som väntar oss här i norr. Han ger sig säkert tillkänna i sinom tid när han tagit sig en kaffekask eller annat uppiggande.

Vet vi vad han gillar, nån här som är närmare bekant med killen? Kanske nån bild på nån rolig hoj? Kanske kan hitta på nåt annat kul som triggar honom att interagera.
Om han är den jag tror har han raceat 250, fast 2-takt.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
När inläggen bevisligen är osanna mot verkligheten men skribenten fortsätter med samma argumentering så är det inte censur eller cancel culture, bara en rättvis utvisning.
Typ, fast det kräver ju en konsensus om objektiv verklighet, och hade vi det så är det många trådar som denna, som inte behövs längre. :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det borde finnas ett publikt forum där all form av censur och moderering inte förekommer. Det ända är att det endast skall vara tillgängligt för riktiga människor, inte bottar och sådant.
- Vi kan kalla det "Verkligheten".

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Hoj
Bara fräna hojar
Det borde finnas ett publikt forum där all form av censur och moderering inte förekommer. Det ända är att det endast skall vara tillgängligt för riktiga människor, inte bottar och sådant.
- Vi kan kalla det "Verkligheten".
Exakt. Soap box democracy. Stå för din åsikt.

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj
Vad tror ni om de Nordkoreanska styrkorna i Kursk? Kanon mat?

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år