Ska Silwer vara kvar på forumet?

Ska Silwer vara kvar?

• Antal röstningar
    0

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Då var det fredag igen.
Tänkte hålla ett val här i samma klass som det på söndag.

Jag har hängt här nåt år nu snart och det har väl varit kul på sitt sätt, men på senare tid upplever man att allt går ett varv runt och börjar om igen, då kan det bli sura svar och ironi mm.
Man har ju haft lite nytta av SH med speciellt meckforumet som för mig innehåller de som jag respekterar mest (ja kunnandet altså).

Sen finns ju de som nästan alltid skriver inlägg man kan garva åt eller som lyckas skriva presis det man själv skulle velat skriva.

Alla kan ju inte gilla alla andra på forumet och jag har säkert fler ovänner här än de flesta.
Jag har spammat och skrivit en hel del dumma saker det erkänner jag, men det lustiga tycker jag är att de som oftast är de argaste är sådana som när man kollar upp deras inlägg ser att de kan vara totalt innehållslösa spam till största del, polarspam är vanligt osv.

Man har kanske sagt sitt här nu?
Eller vad tycker ni? :lol

OBS jag sitter inte och gråter, men man har väl börjat fundera om "Silwer" har gjort sitt här.

Last edited:

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Nej, du ska vara kvar. Ut med alla moppefuckon, skenförsäkringsfuckon, vurpfuckon och resterande andel löst folk istället. Efter den operationen är slutförd så är vi ungefär 50 medlemmar igen.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Silwer skrev:
Då var det fredag igen.

Jag har hängt här nåt år nu snart och det har väl varit kul på sitt sätt, men på senare tid upplever man att allt går ett varv runt och börjar om igen, då kan det bli sura svar och ironi mm.
Man har ju haft lite nytta av SH med speciellt meckforumet som för mig innehåller de som jag respekterar mest (ja kunnandet altså).

Sen finns ju de som nästan alltid skriver inlägg man kan garva åt eller som lyckas skriva presis det man själv skulle velat skriva.

Alla kan ju inte gilla alla andra på forumet och jag har säkert fler ovänner här än de flesta.
Jag har spammat och skrivit en hel del dumma saker det erkänner jag, men det lustiga tycker jag är att de som oftast är de argaste är sådana som när man kollar upp deras inlägg ser att de kan vara totalt innehållslösa spam till största del, polarspam är vanligt osv.

Stod inte du o eldade på en hoj utanför El-Giganten igår?

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Mig stör du inte iaf,forum är väl till för att yttra SIN åsikt på.Alla kan ju inte tycka likadant,då skulle det ju bli tråkig läsning.

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Silwer skrev:
Då var det fredag igen.
.........

Klart att Silwer ska va kvar.
Även om du tillhör kategoin storspamers (och vem gör inte det) så har jag skrattat gott och länge åt vissa inlägg som närmat sig ironisk ekvillibrism.

Dessutom tror du bara att du kan sluta, du är lika fast som alla vi andra junkies. :tungan

gladh

Robban_C

Gubbfan åker knarr!
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Bimota KB1 -79, Katana 1168 turbo -82.
Far åt helvete!

Just kiddin´!
Vad har nu hänt?
Har du fått skäll?
Har du ledsna?
Har du insett hur mycket tid SH tar? (Det har jag börjat inse :) )

Stay!

hejdaniel

Medlem
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
KTM 640-E 2003
Tror inte du är helt oviktigt på det här forumet Silwer. De som ofta uttrycker sina åsikter är just dem som behövs för att de skall vara ett bra forum.. det gör du bra. Klart att folk retar sig på andra.. så måste det ju bli, alla tycker väl olika i vissa avseenden.. right?

You stay.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Robban_C skrev:
Far åt helvete!

Just kiddin´!
Vad har nu hänt?
Har du fått skäll?
Har du ledsna?
Har du insett hur mycket tid SH tar? (Det har jag börjat inse :) )

Stay!
Allt ovanstående:lol

Jag kanske blir kvar eller så får jag skapa en ny användare ifall jag måste fråga om nåt tekniskt i framtiden.

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
gladh skrev:
Klart att Silwer ska va kvar.
Även om du tillhör kategoin storspamers (och vem gör inte det) så har jag skrattat gott och länge åt vissa inlägg som närmat sig ironisk ekvillibrism.

Dessutom tror du bara att du kan sluta, du är lika fast som alla vi andra junkies. :tungan

gladh

Kan du hela akademin utantill? Du har alltid med en massa konstiga ord i dina inlägg som jag inte förstår. ekvillibrism på svenska? :lol :va
Tjänar man massa mer pengar om man kan sånt? Känner mej dum :kocko

(Räknas de här som spam?)

Robban_C

Gubbfan åker knarr!
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Bimota KB1 -79, Katana 1168 turbo -82.
Silwer skrev:
Allt ovanstående ...
Jag har också fått ta stryk några gånger, bland annat för min underskrift om skenförsäkrare, senast i morse. Men jag reser mig upp och det gör du också. :tummenupp

Nåt särskilt? Det finns ju alltid pm.

Mer generellt så behöver forumet en god blandning av folk med varierande kompetenser. Du brukar ju bidra titt som tätt.

Stay.

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Plelle skrev:
Kan du hela akademin utantill? Du har alltid med en massa konstiga ord i dina inlägg som jag inte förstår. ekvillibrism på svenska? :lol :va
Tjänar man massa mer pengar om man kan sånt? Känner mej dum :kocko

(Räknas de här som spam?)

En hemlis: min första, för egena pengar, inköpta bok var "våra vanligaste främmande ord" (men säg inget till nån).

Ekvilibrism är när någon tar en konst till en ny nivå, någon som gör något som en förlägning av sig själv. Som när en naturbegåvning på ett instrument utför de mest halsbrytande skalövningarna utan att se berörd ut. Eller en lindansare gör saltomotaler på en slak lina utan att höja på ögonbrynen.

Jag gillar ord men har svårt för gramatik :(

gladh

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Klart killen ska vara kvar! Ska nån bort så är det inte Silwer som faktiskt besitter en hel del kunnande och erfarenhet inom ämnet Motorcyklar.
Det finns en hel del storspammers som inte tillför ett dugg nyttigt.

MaPe

Ser långt ut på bra håll.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
inte ett skit men skruvar HD-Inte nu längre!! Nu Skoda....
Klart du ska vara kvar. Även om jag inte gillar det mesta du skriver. :D
Men det ger väl det ingen rätt att tycka att du inte har rätt till det "fria ordet"

Ge alla rätten att skriva i det här forumet, det blir både bättre och roligare att läsa då.

Bort med såna som Johan23, men folk som skriver sina åsikter eller idiotiska frågor försöker ju iallafall bidra :tummenupp

Mvh Mathias

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...