ledsen men jag ska antagligen köra med motardligan dit, varför inte hänga med? din borde räknasLoy skrev:2306745Jag är sugen på en tur nu när allt funkar ( )
Vi kör med sandby som mötesplats för jag har nära dit
Ska vi säga klockan sex?
-Rosen- skrev:2307075ledsen men jag ska antagligen köra med motardligan dit, varför inte hänga med? din borde räknas
Loy skrev:2306745Jag är sugen på en tur nu när allt funkar ( )
Ska vi säga klockan sex?
din moppe hör ju hemma med RRs barnvakterstoooffe skrev:2307091JaHA? oCH miT mopEPT dÅ ???!?+1??!?!???
Jag vill, jag vill.
Ska hämta min avgasport NU!
-Rosen- skrev:2307075ledsen men jag ska antagligen köra med motardligan dit, varför inte hänga med? din borde räknas
Men vem ska nu konstatera att ni är vilse jag är ju inte med Va det kull att ha en guid som bode 70 mil bort?Loy skrev:2306745Jag är sugen på en tur nu när allt funkar ( )
Ska vi säga klockan sex?
prulle skrev:2307275Men vem ska nu konstatera att ni är vilse jag är ju inte med Va det kull att ha en guid som bode 70 mil bort?
Och kartan Fan synd att man inte kan åka med med tmn..Loy skrev:2307276Vi var ju aldrig riktigt på vilse, bara lite utanför kursen
stoooffe skrev:2307091JaHA? oCH miT mopEPT dÅ ???!?+1??!?!???
Jag vill, jag vill.
Ska hämta min avgasport NU!
Loy skrev:2308341Det får bli vi två då
Gazza satan
jag kanske hänger med. vet ju inte om det blir med motarderna, sen har jag antagligen roligare när jag kör med er iaf :gruppkramstoooffe skrev:2308424Hahaha alltid nåt iaf.
-Rosen- skrev:2308440jag kanske hänger med. vet ju inte om det blir med motarderna, sen har jag antagligen roligare när jag kör med er iaf :gruppkram
Loy skrev:2308446
Förresten, en polare kommer nog också. Han kör på paddes gamla Wsm, sen har han i sin tur kanske med sig sin kusin på en nsr.
-Rosen- skrev:2308457
okej men då ökar chansen att jag hänger med alltid roligt med fler 125cc:are
just det du har qvarnan nu, jo men då hänger jag med, om det blir sjöbo, tror inte att jag palalr med en så stor runda som förra gångenLoy skrev:2308459Ja =)
Hade varit gött om du kom nu när mitt skrot funkar. (förutom packboxen)
-Rosen- skrev:2308470just det du har qvarnan nu, jo men då hänger jag med, om det blir sjöbo, tror inte att jag palalr med en så stor runda som förra gången
okej låter bra vet inte, det kanske är RRs sista eslövrunda på ett tag denna onsdagen eller så var det förra, vet inte om R är tillbaka än. revinge är också najsLoy skrev:2308474Haha, nä. Det var lite drygt med våra maskiner.
Men klarre att det blir sjöbo. rr skulle väl köra från staffanstorp denna veckan så lite action kanske vi också får se. Annars kan vi ju tjöra till revinge om ni andra vill det.
stoooffe skrev:2309896RR ska köra från Staffanstorp vad jag vet.
Fan va gött om vi blir 5 st.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |