Tvi fan, måste ha avverkat många meter asfalt för att uppnå det där resultatet. Tyckte dock inte det var så "äckligt" men om man är känslig ska man naturligtvis undvika videon.
Skulle vara intressant att veta om de lyckades rädda benet...
I kläm under hojen och kanat på ordentligt kanske? Fy fan. Ganska anmärkningsvärt att ambulansen är på plats men ingen hjälper honom. Måste kolla om han har försäkring eller har råd att betala innan dom gör nåt?
Det här var lösningen, men funkar detta? ------> Känsligt igen
Shit trodde att det var du som hade kraschat först när jag såg tråden, MrC. skönt att se att så inte var fallet
Satan vilken vidrigt jävla video förresten
Bara jag som noterar att det krävs en viss form av psykisk åkomma för att ta fram kameran och FILMA istället för att HJÄLPA den skadade ? - Tyckte att de inblandade betedde sig väldigt känslokallt.
BTW - Den killen blev amputerad - Finns inte en chans att de köttslamsorna går att sätta ihop. Alternativt får man uppfinna en tidsmaskin först och backa tilllbaka 5 minuter.
Jag är inte speciellt känslig för sånt här - Men gränsen för vad jag tål att se peakade om jag säger så.
Titta INTE om du vet med dig att du har svårt för sånt här.
Då tycker jag det är mer anmärkningsvärt att ambulans är på plats och att dom inte hjälper till faktiskt.
Stackars jäkel. Hoppas han återhämtar sig! Det var det här med att klä sig för kraschen eller för årstiden.
nja, finns ju inga skydd som hjälper mot den typen av våld som sabbat hans ben.
Det måste ju ha varit glid/skrapskador? Jeans och hud kan försvinna otroligt fort medans skinnställ klarar sig jäkligt bra i jämförelse. Jag tror att han absolut hade haft en chans med ordentliga skinnbyxor. Det är inte hela benet som är bortskrapat liksom, "bara" överallt runtom.
Tyvärr, get real.
skador från skrap varken ser ut så där eller kan ge så stora deformationer.
Han ben är överkört av ett annat fordon, knäckta ben och avslitna muskler sker inte utan stora krafter.
Tro mig, jag har sett min farsas söndertrasade arm och har själv mosat ett lårben, inget som går av utan stort våld.
skinnbyxor hade inte ändrat ett skit här
skrämmande hur låg medvetandenivån om riskerna vi tar kontra skyddens verkan kan vara.
Men din pajas. Anledningen till den låga medvetandenivån kan vara att jag aldrig har sett en sån här olycka förut. Jag avslutar min första mening med ett frågetecken för att visa att jag inte vet, men antog att det var en sådan skada. Tycker du verkligen att du behöver använda en överlägsen attityd då?
Ni som skriver att det är anmärkningsvärt hur ambulanspersonal osv inte hjälper till... tror ni att dom kastar sig ut ur ambulansen med nål och sytråd, och börjar sy ihop folk? Man lyfter nog inte upp ett sånt där sladdrande köttstycke hur som helst..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|